Tanácsok

Sziasztok!

A szokásos köszönömmel kezdeném, amit biztos untok már, de rosszul érezném magam, ha szó nélkül elmennék amellett, hogy megint milyen sok visszajelzést kaptam, és különben is, tényleg nagyra értékelem minden egyes pipátokat, szavaitokat. Szóval köszönöm, a hozzászólásokra azonban csak holnap tudok válaszolni. :)

Mindig megkérdezitek, hogy a következő rész mikor jön, pedig oldalt van egy szövegdoboz, ahová mindig kiírom a rész címét, hogy kinek a szemszögéből van, és hogy mikorra várható. Ezentúl kérlek titeket, hogy ott keressétek :)

Jó olvasást!


xxx Larissa

****************************************************

Chapter 22
- Integess nekik – mosolyogtam Elianára, mielőtt beléptünk volna a hotelbe.
Egy játszótéren voltunk, mert nagyon el szeretett volna menni, nekem meg úgysem volt jobb dolgom. A hotelből még viszonylag normálisan kijutottunk, de visszafele már valamiért nehezebbnek tűnt. Mintha megkétszereződött volna az ott ácsorgó lányok létszáma, talán pont én voltam az, aki egyértelművé tette számukra, hogy kedvenc együttesük tagjai valóban ebben a hotelben szállak meg. Rosszul éreztem magam, hogy megint csak a problémát okozom nekik, de mentségemre legyen, hogy nem voltam még valami gyakorlott a bujkálásban. Nem voltam hozzászokva, hogy nem sétálgathatok csak úgy, és hiába sejtettem, hogy nem leszek a fanok kedvence, a várnál is rosszabbul érintettek a rosszindulatú megjegyzések. Most is egy jó párat kiszűrtem a kiabálások közül, úgyhogy próbáltam gyorsan meggyőzni Elianát, hogy köszönjön oda a tőle olvadozó lányoknak. Végül sikerült egy szégyenlős mosollyal megspékelt inkább legyintésnek nevezhető integetést kierőszakolnom, majd amilyen gyorsan csak lehetett bementünk a biztonságot adó falak közé.
- Minden rendben? – futottunk bele Niallbe, aki két testőr társaságában tartott a bejárat felé.
- Igen, csak… sajnálom. Azután lettek ilyen sokan, hogy láttak innen elmenni – néztem rá bocsánatkérően.
- Jaj, nem – rázta meg a fejét gyorsan. – Liam posztolt egy képet, de előtte is tudták, szóval terjednek az infók maguktól is – legyintett.
- Oké, most egy kicsit megnyugodtam. Így is okoztam már elég kellemetlenséget, nem szeretnék még többet ártani – sóhajtottam fel megkönnyebbülve. – Na, menj, nem tartalak fel. Csak óvatosan! – néztem ki bizonytalanul az utcára.
- Tudom, hogy nem sok közöm van hozzá, de örülnék, ha elfogadnál egy tanácsot. Ne okold mindenért magadat – mosolygott rám bátorítóan, aztán a testőrei kíséretében kilépett az ajtón.
Elgondolkozva bámultam utána, mert nem igazán értettem, hogy ezzel a mondattal, mit akart mondani. Úgy gondolja, hogy nem egyedül én vagyok a hibás? Vagy csak sikerült ilyen hamar kiismernie, hogy tudja, én még azért is magamat okolnám, ha most a világ másik végén valami természeti katasztrófa lenne.
- Mami, megyünk? – rángatta meg a kezem Eliana, mire én egy kis türelmet kértem tőle. Láttam, hogy Niall nem mozdult a bejárattól, pedig azt hittem, készül valahova, így kíváncsian néztem, hogy mi történt. Picit közelebb sétáltam az üveghez, hogy több teret lássak be, aztán rájöttem, hogy beszél nekik. Ennek hatására a tömeg kezdett elcsendesedni, én pedig hallottam, ahogy Niall még mindig kicsit hangosabb hangerővel beszél.
- Szóval adok nektek autogramot, csinálhattok képeket is, csak arra kérlek titeket, hogy maradjatok csendbe. Ha nincs csend, muszáj lesz visszamennem.
Szavai hallatán azonnal rájöttem, hogy ő konkrétan a rajongókhoz ment ki, és teljesen elérzékenyültem. Nem tudtam, hogy miért, de ez a gesztus olyan aranyos volt, hogy még rám is hatással volt. A lányok valóban elcsendesedtek, olyannyira, hogy hallani lehetett, amikor Niall felnevetett valamin, ez pedig alaposan lenyűgözött. Ezeknek a srácoknak hatalma van, nem is kicsi.
- Mit csinálsz? – hallottam meg Harry hangját közvetlenül mögülem.
- Úristen – csúszott ki a számon, miközben ijedtemben egy kicsit megugrottam.
- Hoppá, sajnálom – nevetett fel a reakciómon.
- Niallt nézem, aranyos tőle, hogy kiment – magyaráztam meg, hogy miért állok a hotel ajtajában.
- Én is épp oda tartottam. Ő áldozta fel magát, mert Louis-nak fáj a feje, és ezek a falak nem igazán tompítják a sikításaikat. Reméltük, hogyha valaki kijön, akkor lenyugszanak egy kis időre, én viszont megsajnáltam Niallt, úgyhogy jöttem segíteni.
Ez volt az első alkalom, hogy ennyire felszabadult volt mellettem. Még sosem nevetett, amikor velem beszélgetett, úgyhogy ezt javuló tendenciának tudtam be, és nagy örömmel töltött el. Ráadásul ilyen hosszan se társalogtunk még egymással az elkerülhetetlen helyzeteket leszámítva. Nem igazán vettem észre változást azóta sem, hogy elmondtam a tetteim miértjét, de nem is vártam, hogy egyszerre majd minden megoldódik. Hiszen, hiába tűnik már nekem éveknek, amióta utál, valójában még csak három hete tudta meg az igazságot, én pedig nem siettettem. A mostani mosolya már így is bőven elég nekem, reményt adott, hogy talán egyszer, még ha nem is fog kifejezetten szeretni, azért majd nem fog rám haragudni.
- Kivihetem Elianát? Úgy veszem észre, hogy szeretik, én meg szeretek vele dicsekedni – kérte az engedélyemet.
- Csak egy esetben – néztem rá komolyan, mire ő kíváncsian pillantott vissza. – Ha ezentúl nem kérsz engedélyt mindenért. Ha csokit akarsz neki adni, nem kell megkérdezned, hogy kaphat-e. Ugyanannyira a tiéd, mint az enyém, szóval elég, ha csak szólsz, hogy például elviszed sétálni, rendben? Szóval, őt kérdezd meg, hogy van-e kedve kimenni veled – néztem le Elianára, aki még mindig türelmesen állt mellettem. Szerencsém van, hogy ilyen téren, nem egy ficánka. – Harry figyelmesen hallgatta, amit mondtam, majd annak jeléül, hogy felfogta szavaimat, bólintott egyet. – És örülök, hogy szereted – tettem még hozzá.
- Még jó, hogy szeretem. A lányom – nézett fel rám, mert időközben leguggolt hozzá. – Szeretnél kijönni velem? Az a sok ember kint, mind szeretne téged látni – mosolygott rá kedvesen.
- Kiabálnak – rázta meg a fejét, mire Harry beletörődően felállt.
- Ne add fel ilyen könnyen. – Nem akartam beleszólni, de képtelen volna magamban tartani tanácsomat.
- Nem akarom erőltetni – nézett rám felhúzott szemöldökkel.
- Erőltetés az, ha az ötödik nem után kiviszed magaddal – adtam a tudtára, majd közelebb toltam hozzá Elianát, hogy próbálja meg újra.
- Ha megkérem őket, hogy ne kiabáljanak, akkor kijössz?
- Félek – kapott újra nemleges választ, mire megint fel akart állni, de én a hátára tettem a kezem, és visszanyomtam. Egy ideig tanácstalanul néztek egymásra, aztán végül Harry kitalált valami újat.
- Ígérem, hogy csendben lesznek, és ott leszek veled. Ha pedig be szeretnél jönni, azonnal behozlak, rendben? – nyugtatgatta, én pedig elismerősen bólogattam mögötte.
- Oké – válaszolta Eliana, Harry pedig győztes mosollyal nézett fel rám. Aranyos volt, ahogy az apró sikereinek örült. Szerintem nem is tudta, mennyire ösztönösen viselkedik apaként.
Előbb egyedül ment ki, mert számított rá, hogy Niall kérése ellenére, amikor meglátják őt, ugyanúgy felvisítanak majd, de azonnal lepisszegték őket. A testőrök és Niall is mutatták a kezükkel, hogy továbbra is csendet kérnek, majd Harry is mondott nekik pár szót arról, hogy az eddiginél is kevesebb hangoskodást szeretne kérni, mert kihozza a lányát, majd kinyitotta az ajtót, és átvette tőlem Elianát.
- Te nem jössz ki? – kérdezte meg tőlem közben.
- Nem kedvelnek túlzottan, szóval kihagyom – ráztam meg a fejem határozottan, majd visszacsuktam utánuk az ajtót.
Hallottam, hogy szinte egyszerre szólalnak meg, hogy Eliana mennyire cuki, majd Harry elindult az egyik oldalon, és egyik kézével autogramokat kezdett írni, a másikkal pedig próbálta távol tartani Elianát a rajongóktól. Be kell vallani, hogy elég idegesen néztem, amikor jó páran felé nyúltak, de tényleg óvatosak voltak vele, úgy tűnt, hogy mindenkinek sikerült visszafognia magát a fiúk kérésére. Képeket kezdtek csinálni vele, és úgy tűnt, hogy néhány perc után megszokta, hogy mindenki őt nyüstöli. A telefonokkal játszott, amiket a rajongók odaadtak neki, aztán amikor továbbmentek visszaadta, és egy másikért nyúlt. Egy kis idő után aztán megunta, és elkezdte magát lefelé nyomni, azt akarta, hogy Harry letegye, akinek látszott az arcán, hogy kicsit tanácstalan, de végül mondott neki valamit, aztán hagyta, had menjen. A kis félkörben kezdett mászkálni, amit a kordonok alakítottak ki, hogy a rajongók ne nyomuljanak egyre közelebb. Amikor észrevett az üveg mögött, odaszaladt, és tapogatni kezdte azt, mire én is odatettem a kezem. Egy ideig ezzel szórakoztunk, gondolom a takarítók örülnek majd, hogy összefogdostuk az üveget, aztán visszaszaladt a rajongókhoz. Valaki adott neki egy papírt, és egy tollat is, amit ő a földre tett, és rajzolni kezdett rá. Amikor készen volt a kis firkával, felnyújtotta a lányoknak, aztán visszament Harryhez, aki viszont már csak pár képet csinált, aztán bejöttek.
- Legközelebb is kiviszel? – kérdezte Eliana Harrytől, miután bejöttek. Mindketten felnevettünk, hallva, hogy végül is tetszett neki.
- Majd igen – hagyta rá Harry. – Nem vagytok éhesek? Mert én még nem ebédeltem – váltott témát.
- De, szerintem mi is eszünk – bólintottam.
- Akkor csatlakozom, ha nem baj – lepett meg újra mondandójával.
Természetesen nem volt ellenemre, úgyhogy együtt indultunk meg a hotel étterme felé, és gyorsan rendeltünk ennivalót.
- Köszönöm, amit az engedélykéréssel kapcsolatban mondtál – nézett rám, miközben falatozott.
- Ugyan, ezért nem kell köszönetet mondanod – ráztam meg a fejem.
- Szerintem meg kell. Te voltál vele két és fél évig állandóan, és én úgy éreztem, hogy emiatt neked több jogod van vagy, hogy mondjam. – Egyértelműen zavarban volt, én pedig hitetlenkedve néztem rá. Nem gondoltam volna, hogy ilyeneket is rágódik. – És a tanácsaidat is megfogadom, szóval ne félj megmondani, hogy mit csináljak, mert őszintén nekem fogalmam sincs, hogy működik ez az egész gyereknevelés dolog. – Hangja kétségbeesett volt, én pedig elkönyveltem magamban, hogy jól éreztem nem rég a bizonytalanságát.
- Hidd el, nincs szükséged a tanácsaimra. Legyél határozottabb, a többi tökéletes.
- Én is adhatok egy tanácsot? – kérdezte, majd miután bólintottam, folytatta. – Lehet, hogy most nem vagy a rajongók kedvence, de hidd el, hogy megszoknak, és sokkal kedvesebbek lesznek.
- És te? – kérdeztem vissza kissé bizonytalanul.
- Mit én? – nézett rám furán.
- Te is megszoksz? – pontosítottam.
- Talán. Meglátjuk.

18 megjegyzés:

  1. OMG. Ez nagyoooon cuki voooolt. ❤😍

    VálaszTörlés
  2. nagyon joo lett :) nem lehetne azt a reszt elobb megirni? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi. Ne haragudj, de nem. A héten két vizsgám lesz, az azutánin három. Esélytelen :( pedig én is szívesebben írnám, mint tanulnék :D

      Törlés
  3. ajjjjj...tudtam h édesek együtt 3an :) imádom még mindig olyan boldog voltam mikor megláttam h új rész van :) imádlak :) sok sikert as vizsgákhoz :) xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Örülök, hogy örömet okoz a blogom, jó ezt hallani. Köszönöm a jókívánságot és, hogy írtál véleményt. Én is imádlak!! :D L.

      Törlés
  4. Szió :)
    Nagyon aranyos rész lett, imádtam :D
    azt már akartam mondani előbb is, hogy tök jó hogy így a fiúk szemszögéből láthatjuk a dolgokat :) nagyon tetszik, és ezt is jól meg tudod írni ;) Biztos nem áll messze a valóság attól, amit írsz :D
    És annak is nagyon örülök, hogy ha szép lassan is, de helyrejönnek a dolgok Harry és Clair között :) és észrevettem, hogy beletetted amit múltkor beszéltünk, köszii ^^
    Sok puszi: Lulu ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Jaj, nagyon köszönöm, hogy írtál, és megint ilyen kedves dolgokat. Nagyon örülök, hogy tetszik, és tényleg jónak találod :) És bizony beletettem, mert nem csak te panaszkodtál emiatt :D
      Puszillak, L. <3

      Törlés
  5. Nagyon aranyos rész volt!:) Kezd családias lenni a hangulat:P Annyira várom már, hogy Harry rájöjjön, hogy az érzelmei nem múltak el Clair iránt, mert én biztos vagyok benne, hogy így van!:) Várom a következőt!:):-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem-igyekszem:D Én is várom már, hidd el haha:D Köszi, hogy írtál! Puszi, L.

      Törlés
  6. Szia még új vagyok nagyon jó a blogod nagyon édesek így 3an. :) Alig várom az új részt feldobtad a napomat. A vizsgákhoz sok sikert nekem is jövőhéten lesz 2 vizsgám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mindig örülök az újaknak, főleg ha tetszik is nekik, amit írok :) Köszönöm, hogy írtál, neked is sok sikert a vizsgákhoz, ha mész lesz :) Puszi, Larissa

      Törlés
  7. Hát ez nagyon jo letz de kb mikor jön uj rész jan. vége fele? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      "Mindig megkérdezitek, hogy a következő rész mikor jön, pedig oldalt van egy szövegdoboz, ahová mindig kiírom a rész címét, hogy kinek a szemszögéből van, és hogy mikorra várható. Ezentúl kérlek titeket, hogy ott keressétek :)" Ezt írtam a rész előtt, olvassátok a rizsát is, mert néha fontos infókat tartalmaz :D
      Larissa .xx

      Törlés
    2. Jo oke bocs csak en telon vagyok es ott nem irja ki csak ha internetes verziora megyek :)

      Törlés
    3. Jaj igen, igazad van. Erről teljesen elfelejtkeztem, a jövőben majd figyelek erre. :) Köszönöm, hogy írtál véleményt amúgy :)
      xx L.

      Törlés
  8. De aranyos volt Eliana. Imádom, nagyon kis cuki. :D Hát igen, a fiúknak túlzottan is nagy hatalmuk van... főleg a lányok és persze jó néhány fiú felett XD Remélem, most tudod, hogy pontosan ki jutott eszembe. XD Niall nagyon kis édes volt, és persze rátapintott a lényegre, hogy Clairnek nem kellene állandóan magát hibáztatnia, mert nem csak ő hibás. Igen, abban teljesen igazad van,hogy Harry még mindig zabos, hiszen, alig három hete tudta meg a dolgokat, csak nekünk tűnik valahogy többnek. :D Harry nagyon aranyos, hogy próbálkozik az apasággal, nem csoda, hogy nem megy neki még teljesen, de nagyon ügyes, azt el kell ismerni, született tehetség, ha lehet ezt mondani. XD Jól ért a gyerekek nyelvén. Azon viszont nagyon nevettem, amikor Clair mondta neki, hogy az ötödik nem után számít erőltetésnek. XDDD
    A vége viszont valahogy "visszarántott", mert ebben a részben éreztem, hogy Harry kissé feloldódott. Bár gondolom ez nem véletlen. :D Csak még mindig van benne megbántottság, ami persze érthető. Mondjuk ezt a témát egyszer már átrágtuk, és van benne igazság, amit akkor mondtál. Rá kellett jönnöm, hogy az embereket nagyon nehéz kiengesztelni... Ráadásul a bizalmat visszanyerni szinte lehetetlen. De mindent összevetve remek rész volt ez is, és nagyon várom a következőt, meg, hogy milyen izgalmakat hozol. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű sziaa:D
      Jó néhány fiú felett, haha! Ha nem lenne ott a neved, akkor is tudnám, hogy te írtad a kommentet, de komolyan xD RYAAAAN!!!!! Hahaha, meg kell néznünk azt a videó megint xD
      Bizony az a három hét már jó három hónapnak tűnt. Még nekem is, csak én azért mégis tisztában voltam a valós idővel :D De így most már mindenki :P
      Harry született tehetség bizony. Az igazán idegesítő pedig az, hogy mindenben... xD
      Emberfüggő ez a kiengesztés-bizalom dolog, meg persze a tettek súlyosságától is. De igen, erről már annyit beszélgettünk jó ég. Talán először a metró feljárónál ücsörögve, hihi:D
      Örülök, hogy tetszett, és hatalmas köszönöm, hála, ölelés és puszi adag, amiért mindig ilyen részletes vagy, meg hogy olvasol, meg minden:D
      Puszi, L.

      Törlés