Fontos!

Sziasztok!
Mint gondolom észrevettetek (remélem), nem volt új rész a hétvégén. Ennek csak egyetlen oka volt, mégpedig az, hogy a rész alatt csak 1 db komment volt. (Ez azóta kettőre nőtt.) Sokszor papoltam arról, hogy a kommenthatár mennyire rossz, hogy utálom, és ezeket továbbra is tartom. Éppen ezért írom ezt a posztot nagyon feszengve és bűntudattal. Igazság szerint számítottam rá, hogy ez fog történni, ha Louis-ról írok majd, hiszen - számomra érthetetlen okok miatt - nem túl népszerű.
Szóval a helyzet az, hogy bármennyire nem szeretném, mindig csak akkor fogok új részt hozni, ha az utóbbi fejezet alá összegyűlt 10 komment. Azt gondolom, hogy nem túl nagy kérés, és nem is vesz el 5 percnél többet az életetekből, ha írtok nekem 3-4 mondatot, ezért legyetek szívesek a "teccet, kövit!" féle hozzászólásokat mellőzzétek.
Én imádok írni, nem azért írok, hogy elismerést kapjak, de ha nem érdekel titeket annyira, hogy kommenteljetek, akkor felesleges, hogy feltegyem a blogra, meg tudom én írni magamnak is.
Remélem, hogy emiatt nem fogtok haragudni rám, szerintem a 10 reális szám, majd meglátjuk, hogy álltok hozzá.
Szóval akkor a lényeg összefoglalva: új rész minden héten csak akkor, ha az előző alatt összejött minimum 10 legalább 3-4 mondatos komment.
Puszillak titeket!
Larissa

UI: Viszont elértük a 140 feliratkozót! Ezért iszonyat hálás vagyok, és továbbra is imádlak titeket! 

6 megjegyzés:

  1. En imadom azt ahogy irsz imadom ezt o torteneted es a tobbit is olvastam, es mindet imadtam!! De mivel ez az ev nem sikerult valami jol a suliban a szamomra ezert nem tudok legtobszor kommentet irni..sajnalom..❤ de attol meg imadlak teged es a toridet is������ es imadom hogy ez a blogod Louis fanfiction���������� IMADOM Louist!!!!������ es most hogy tudom hogy neked tenyleg sokat szamit a mi velemenyunk megprobalok tobbszor kommentelni!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága!
      Nagyon aranyos vagy! Tudom, hogy sokatoknak a suli okoz akadályt, csak én mindig abba gondolok bele, hogy én is iskolába járok, ráadásul diplomázok év végén, és mégis tudok időt szakítani arra, hogy írjak nektek heti 5-7 oldalt. Persze, én megértem, és teljesen egyet is értek azzal, hogy a suli fontosabb, miattam nehogy romoljon a jegyetek, de tényleg fontos nekem a véleményetek :)
      sok sok puszi, és kisszívecskék! Lara

      Törlés
  2. Szia!
    Személy szerint szeretem Louist!
    És szeretem ahogy irsz, az iras modod...
    Én várom a folytatast!
    Szep napot mára szia

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Még csak most találkoztam a blogoddal, de így bele-bele olvastam a szövegbe, és egész jónak tűnik :D Alig várom, hogy végre egy kicsit szabad legyek, és e is tudjam olvasni! :) Az íráshoz és a bloghoz egyébként sok sikert, és gratulálok a feliratkozókhoz!

    Bye:
    Kayla

    VálaszTörlés
  4. Sziaa. :)
    Hát én a csoportban szoktam komizni, de akkor most már ide fogom írni a véleményem a részekről! :) Én imádom Louis-t szóval szívesen olvasok róla blogot, mert róla amúgy sincs sok. (Legalábbis szerintem nincs sok olyan, ami jó is lenne.) Ezt a blogot imádom. :) Mindig minden részt nagyon várok, és szomorú voltam, hogy nem volt rész pénteken, de először azt hittem nem volt időd megírni, de rájöttem hülye vagyok, mert olyankor mindig szólsz. Na szóval, akkor most már ide fogok komizni. :) ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon várom már hogy hogyan fog kibontakozni Luise-ék szerelme. Nagyon várom már az új részt.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés