Szeretlek!

Sziasztok!

Jaj, végre hétvége! Ami egyben azt is jelenti, hogy új rész! Ám előbb szeretném elmondani nektek, hogy a történetből már nincs túl sok hátra. Mindössze pár rész maradt csak, de majd ha már biztosra látom előre, hogy a pár az pontosan mennyit is takar, akkor majd szólok :)
Köszönöm a sok-sok nagyszerű kommentet, mindjárt megyek is válaszolok nektek, csak előbb kiteszem a részt, mert a csoportban már, látom, sok a türelmetlen (és hogy én ennek mennyire örülök!!) :D Most pedig különösen kíváncsi vagyok a véleményetekre!

xxx Larissa

****************************************

Chapter 33
Amikor bőröndök nélkül léptünk be abba a hotelbe, amelyikbe először voltam Liammel, igencsak furcsán néztek ránk. Liam figyelmen kívül hagyta a pillantásokat, ám mielőtt a recepcióhoz lépett volna, rám nézett.
- Külön szobát szeretnél vagy megleszel velem is? – kérdezte komolyan, hirtelen pedig nem is tudtam hova tenni. – Akkor nem volt választásod, pedig kellett volna, legyen, szóval most megkapod – magyarázta. Kezdtem kapizsgálni, hogy gondolja ezt az egész „éljük újra az első közös élményeinket egy kicsit máshogy” dolgot.
- Közös szoba – válaszoltam neki mosolyogva, aztán megvártam, amíg elkérte a kulcsokat. Amikor visszaért megfordítottam a belépőnkül szolgáló kártyát, hogy megnézzem a számot, és mosolyogva vettem tudomásul, hogy ugyanaz. Furcsa, mert rengeteg hotelben voltunk, és egy idő után már nem is figyeltem, hányas számú szobában alszok, de ez az első nagyon bennem maradt.
- Maradj itt! – állított meg a vállamnál fogva a folyosó elején. - Miután bementem, várj egy kicsit, és csak azután gyere – kérte komolyan, én viszont legszívesebben felnevettem volna.
Aranyos, de egyben rettentően abszurd volt ez az egész. Olyan volt, mintha újra kellett volna élnem bizonyos napokat, és nem csak a jók jutottak eszembe, sajnos. Ennek ellenére tettem, amit kért, majd az ajtóhoz sétáltam, amit résnyire nyitva hagyott, hogy be tudjak menni. Egy pillanatra megálltam, és arra gondoltam, ahogy akkor fogadott. Zayn kísért be, Liam pedig azon gúnyolódott, hogy végre megérkezett a barátnője, majd egy csókot kért, amit egyértelműen megtagadtam tőle. Kíváncsi voltam, miért akart előbb bemenni a szobába, úgyhogy én is átléptem a küszöböt. Hagytam, hogy lecsússzon a vállamról a táska, és az ágy előtt álló Liamhez sétáltam, aki kezét hátratéve mosolygott.
- Már vártalak – mondta, és egy szál vörös rózsát húzott elő maga mögül. – Örülök, hogy itt vagy – tette hozzá, ezzel újra széles mosolyt kiváltva belőlem.
- Én is örülök, hogy itt vagyok – válaszoltam, miközben elvettem tőle a virágot, és bár ez alkalommal nem kérte, én mégis ajkaira nyomtam a sajátomat. Mosolyogva nézett le rám, amikor eltávolodtam, és komolyan zavarba jöttem attól, ahogy rám nézett. A szemeiből olvasni lehetett a szeretetet, és ez nemcsak a szívemet melengette, hanem az arcomat is.
- Rendeljünk valamit, mert éhen halok – mondta végül, miután tekintetével csendben végigkövette, ahogy leteszem a rózsát az asztalra. – Válaszd ki, mit szeretnél, jó? – tolta elém a lapot, amin a menük voltak, én pedig eldöntöttem, hogy most én lepem meg őt.
Emlékeztem, mit ettünk. Hogy is ne emlékeztem volna? Akkor ettem életemben először strucchúst. Meg azt hittem, utoljára is, de most ugyanazt kértem. Az egy kellemes este volt, szeretek rá visszaemlékezni, nem akarom elrontani az emléket.
- Biztos? – kérdezte, miután elmondtam neki, én meg bólintottam egyet. – Látod? Tudtam, hogy ízleni fog – nevetgélt azért magán, miközben a telefonhoz lépett.
Kedvem támadt megölelgetni, úgyhogy mögé léptem, és átkaroltam, miközben rendelt. A repülőn sokat beszélgettünk, mindenféléről, így mire ideértünk, már jóformán lerombolta a kis falkezdeményemet, amit a Skyleres dolog óta építgettem. Ez az egész utazás pedig csak azt bizonyította nekem, hogy tényleg nem akar elveszíteni, így képtelen voltam tovább haragudni rá, és nem is akartam.
- Szóval zsenikém, hogy tervezted ezt az utazást? Mit fogunk csinálni, és mikor lesz ruhánk? – kérdeztem tőle, amikor letette a telefont.
- Vannak meglepetéseim, de azokat nem fogom elmondani. Egyébként ne aggódj, annak ellenére, hogy úgy látszik, szinte semmit se terveztem el, megvan minden. Most együnk először, estére van köntösünk, aztán majd reggel, ha kipihentük magunkat, elmegyünk vásárolni, és veszünk mindent, amire szükségünk lehet ezen a héten – fogta kezei közé az arcomat, ugyanis időközben megfordult, így szembe kerültünk egymással. – Jó így?
- Ühüm – dünnyögtem az ajkait vizslatva, amik már jóval az intim szférámon belül jártak.
- Lezuhanyozok, amíg megjön a kaja, oké? – kérdezte, továbbra is az arcomba hajolva.
- Miután megcsókoltál, mehetsz – válaszoltam neki, figyelmeztetve, hogy nem szeretem, amikor így szórakozik velem.
- Fair ajánlat – döntötte oldalra a fejét elgondolkozva, aztán végre megcsókolt. – Öt perc, sietek – ígérte meg, aztán nyomott egy puszit a homlokomra, és eltűnt az ajtó mögött.
Jobb ötlet híján levettem a cipőmet, bekapcsoltam a tévét, és az ágyra feküdtem. Egy ideig váltogattam a csatornákat, de hamar rájöttem, hogy semmi nem fog lekötni, úgyhogy egy zenecsatornán hagytam, és hanyatt fekve mozgattam a lábfejemet a ritmusra. Kíváncsian néztem a képernyőre, amikor a koncerteken oly sokat hallott You and I csendült fel, ugyanis videót még sosem láttam hozzá.
- Hát te mit nézel? – lépett ki nevetve az ajtón egy fehér köntösben.
- Egy medvét – meredtem továbbra is hitetlenkedve a képernyőre, ugyanis Liam eléggé szörnyen festett akkora arcszőrzettel, meg a haja sem volt valami előnyös. – Mi történt veled? – kérdeztem tőle viccesen, nehogy megsértődjön.
- Fú te, én se tudom – ült mellém, és a combomra tette a kezét. – Most jobb? – nézett rám kíváncsian.
- Úgy se rossz, de határozottan jobban tetszel így – nyúltam fel, hogy végigsimítsak a pár napos borostán, ezzel elérve, hogy lehajoljon hozzám. – Ha meghozzák a kaját, te állsz fel kinyitni az ajtót – súgtam a fülébe, mielőtt megcsókolhatott volna, aztán elégedetten vigyorogtam.
- Ah, még mindig itt tartunk? – forgatta meg a szemét. – Elkapcsolhatom ezt a dalt, ugye? – nyúlt a távirányítóért, én pedig bólintottam.
- Nem szereted magadat hallgatni?
- Nem nagyon. Párszor alapból vissza kell hallgatni, azzal még nincs is nagy gond, de sokadik alkalommal, meg így tévéből, annyira nem lelkesedem érte – húzta el a száját.
- Pedig olyan szép a hangod – piszkáltam a köntösét, mert tök jó puha volt.
- Édes vagy – adott egy puszit, de kopogás szakította félbe, úgyhogy fel is állt.
Én is felültem, majd nagy lustán a két személyes asztalhoz sétáltam, és megterítettem rajta kettőnknek. Jó étvágyat kívántunk egymásnak, de olyan éhesek voltunk, hogy csak csendben lapátoltuk a szánkba a kaját.
- Én nem bírom megenni – dőltem hátra, amikor már csak pár falat maradt.
- Gyors voltál – nézett át a tányéromra. És valóban, ő még csak a felénél járt.
- Nem szoktam lassan enni – nevettem fel.
- Pedig azt mondják, hogy egy falatot legalább 30-szor kellene megrágni – osztotta meg velem az információt, amit mástól is rengetegszer hallottam már.
- Akkor jó számolgatást, én addig lefürdök – incselkedtem vele, a mondat második fele komoly volt, úgyhogy fel is álltam, és a vállán végigsimítva el is indultam.
Öltözésnél totál idiótának éreztem magam. Nem tudtam eldönteni, hogy vegyek-e alsóneműt a köntös alá vagy ne. Közben pedig az is eszembe jutott, hogy vajon Liam teljesen meztelen-e. Megremegtem, amikor kissé továbbképzeltem a dolgot, majd inkább felvettem a bugyimat, a melltartómat, rá a köntöst, és visszamentem a szobába.
Liam még mindig a széken ült, de már nem evett. A háttámlának vetette a hátát, és hátrahajtotta a fejét. Csukott szemmel pihent egy kicsit, de amikor meghallotta lépteimet, felállt, és a kezembe nyomta a pezsgőspoharat. Mosolyogva vettem el tőle, aztán az övéhez koccintottam.
- Mire? – kérdeztem közben.
- Rád. Arra, hogy adtál egy új esélyt – válaszolta gondolkodás nélkül, a szívem pedig vagy háromszorosára nőtt szavaitól.
- Akkor igyunk inkább ránk – mosolyogtam rá, ő pedig bólintással jelezte, hogy benne van. Újra összeérintettünk poharainkat, majd mindketten kortyolgatni kezdtük a pezsgőt. – Liam – szóltam neki, mert az asztalon matatott valamit, és azt akartam, hogy rám figyeljen.
- Hm? – fordult felém.
- Szeretlek! – Szerettem volna, ha tudja, hiszen igaza volt, amikor megjegyezte, hogy kétszer is jóformán figyelmen kívül hagytam. Mondandóm pedig a világ legcukibb mosolyát váltotta ki belőle.
- Én is szeretlek, nagyon! – szüntette meg a köztünk lévő távolságot, és megcsókolt.
Szavak nélkül beszélt, hirtelen pedig én éreztem magam a világ legboldogabb emberének. Szorosan öleltem magamhoz, már-már görcsösen, mintha soha többé nem akarnék távolabb kerülni tőle. És így is volt. Vele szerettem volna lenni. Örökké. Akartam őt. Teljesen és mindenhogy.
Észre se vettem, hogy az ágy felé hátráltam, magammal húzva őt is, amíg bele nem botlottam. A váratlan találkozástól az ágyra huppantam, és valószínűleg Liamet is meglepetésszerűen érte, mert nem kapott el. Hátrébb kúsztam az ágyon, ő pedig úgy mozgott velem, mintha ellentétes pólusú mágnesek lettünk volna. Nagyot nyelve néztem a száját, amíg újra meg nem csókolt. Lassan, érzékien, miközben keze a köntösöm megkötőjét bontogatta. Amikor sikerült neki, elszakadt a számtól, és végignézett a testemen. Visszatartott levegővel, szégyenlősen néztem az arcára, hogy leolvassam róla, tetszik-e neki, amit lát.
- Ah, Bess – nyögött fel halkan. – Biztos, hogy akarod? Mert ezután már nem fogok tudni leállni – nézett vissza a szemembe.
Elég volt látnom vágytól elsötétült tekintetét, hogy egy percig se gondolkozzak tovább. Kezemmel a köntöséhez nyúltam, hogy az övét is kikössem, amit egyértelműen igenleges válasznak tekintett. Helyesen. Kihúztam a kezemet a köntös ujjából, és amíg Liam is levette az övét, kihúztam magam alól a sajátomat. Pár pillanatig újra az ajkaimra hajolt, de hamar áttért a nyakamra. Oldalra fordítottam a fejemet, hogy nagyobb területet tárjak elé, és miközben ő a nyelvét néha kidugva puszilgatta a nyakam, én tarkóját és izmos hátát simogattam. Egyik kezét a hátam alá csúsztatta, a másikkal pedig végigsimított a melltartó által nem fedett részen. A fejemet hátrafeszítve emeltem meg jobban a mellkasomat, hogy ki tudja kapcsolni a feleslegessé vált ruhadarabot.
Minden mozdulata kínzóan lassú volt. A legédesebb csókokkal hintette be a felsőtestem, különös figyelmet fordítva mellbimbóimra. Közben a combomnál hozzám feszülő dudora egyre keményebbé vált. Kezemet becsúsztattam az alsójába, és a fenekébe mélyesztettem ujjbegyeimet, minek következtében ő arrébb mozdult. Egyszerre nyögtünk fel, amikor nemi szerveink ruhán keresztül ugyan, de összeértek. Nem bírtam tovább csak úgy feküdni alatta. Felültem, és a térdemre tornáztam magam, hogy egy magasságba kerüljek vele. Végighúztam a kezem a mellkasától a bokszere széléig, aztán számmal is bejártam ujjaim előző útját. Különösen tüzelt, hogy ő mindezt lehajtott fejjel nézte, így amikor felnéztem rá, többször is találkozott a tekintetünk.
Kezdett kényelmetlenül ficeregni, én pedig már szerettem volna megérinteni, úgyhogy az alsójába akasztottam ujjaimat, és ameddig tudtam lehúztam. Látványától akaratlanul is eszembe jutott az üzenet, amit Zayn írt Alexnek, és magamban nyugtáztam is, hogy bár nem mértem le vonalzóval, de nem hazudott a fekete hajú énekes. Azonban nem akartam tovább rajta agyalni, amikor teljesen meztelenül állt előttem Liam, minden lehetséges értelemben. Óvatosan, de határozottan a kezembe vettem, és ujjaimmal szétkentem hosszán az előnedvét.
- Istenem – szakadt ki belőle egy sóhaj, engem arra ösztönözve, hogy folytassam, amit elkezdtem.
Közben újra egy csókban forrtunk össze, így Liam szó szerint a számba nyögdécselt, aztán visszafektetett az ágyra, és engem is megszabadított az utolsó ruhadarabtól. Sosem tudtam, hogy lehet így szeretni. Hogy a másik félnek minden mozdulatából a szeretet árad, a törődés és a gondoskodás. Majd belefulladtam az érzelmekbe, és ez az egész csak egyre türelmetlenebbé tett. Most én kezdtem el ficeregni, egyrészt mert élveztem, amit csinált, másrészt, mert nem igazán volt már elég az ujja. Vagy hasonlóan érezte magát, vagy csak értette szótlan célzásomat, de a magával hozott laptop táskájához ment, és kivette belőle az óvszert. Azonnal fel is húzta, aztán tekintetét rajtam járatva mászott vissza fölém, hogy mielőtt bejáratomhoz helyezkedett volna, még egyszer megcsókoljon. Nyelvem kissé követelőzve járt, még magamon is éreztem, hogy durvább vagyok Liamnél, így ő sem várt tovább. Lassan belém csúszott, ezzel mindkettőnkből hangosabb reakciókat kiváltva, majd újra visszahajolt hozzám, és a nyakamba szuszogva, szorosan magához ölelve kezdett el mozogni. Lábaimat felhúzva a derekára kulcsoltam, és ujjaimat a hátába mélyesztve hagytam, hogy olyan tempóban mozgassa a csípőjét, ahogy ő akarja, egyre sűrűbb és hangosabb hangokat kiváltva mindkettőnkből.
Egész végig ebben az ölelkezős pózban maradtunk, és a száját a nyakamra nyomva igyekezett tompítani a mély nyögést, amit akkor hallatott, amikor elélveztünk. Kettőt-hármat még rajtam szuszogott, aztán kidobta az óvszert, és mellém feküdt.
- Szóval az óvszer a fontos dolgaid közé tartozik – néztem rá nevetve arra gondolva, hogy tőlem is azt kérte, csak a szükséges dolgokat pakoljam be.
- Ööö – röhögte el magát, és én is csatlakoztam.
- És hány van nálad? – kérdeztem tőle a könyökömre támaszkodva.
- Kettő. Vagyis már csak egy – válaszolta.
- Akkor jó – hajoltam a szájához, hogy az eddiginél keményebben csókoljam meg. Azt hiszem, túl sokáig vártam erre, és most, hogy megtörtént, nem volt elég belőle. Vágytam rá, hogy ne csak kedvesen simogasson, és ezt a tudtára is adtam.
Belevigyorgott a csókunkba, ezzel kihúzva fogaim közül az alsó ajkát, én pedig nem tértem vissza már hozzájuk, hanem lejjebb csúsztam, és ezúttal nem csak a kezeimet, hanem a számat is bevetettem. Liam hol csukott szemmel élvezte a kényeztetést, hol figyelemmel követte, mit csinálok, én pedig egyszerűen imádtam minden reakciót, amit kiváltottam belőle.
Amikor találkozott a tekintetünk mosolyra húztam ajkaimat, mire morgott egyet, elkapta a karomat, és felrántott magához, majd maga alá gyűrt. Kezdtem örülni, hogy már nem úgy fogdos, mintha egy tojás lennék, de a következő érintése már megint a korábbiakhoz hasonló volt. Eltoltam magamtól és most én mentem az óvszerért, hogy felé nyújtsam, ezzel is sürgetve. Magamban akartam érezni, és egyáltalán nem vágytam egy újabb előjátékra. Örültem, hogy az eddigi gátlásaim eltűntek az első együttlétünkkel, mert nagyon úgy nézett ki, hogy korábbi visszafogottságom miatt, egyáltalán nem mer durvábban megérteni, így kénytelen voltam magam megmutatni neki, hogy nem vagyok törékeny. Azonban furának éreztem, hogy ez szavakkal adjam a tudtára, és inkább a tetteimmel fejeztem ki.
Hátat fordítottam neki, és négykézlábra ereszkedtem, így bár nem láttam, hogy reagál, hamarosan megéreztem, ahogy férfiasságának elejével szórakozik a lábaim között. Amikor hátrébb toltam a fenekemet, végre hajlandó volt megadni, amire vágytam.
- Úristen, Liam, dugj már meg könyörgöm – tört elő belőlem egy lemondó sóhaj kíséretében, pár lassú, elnyújtott mozdulat után.
Hallottam, ahogy felnevet, aztán végre erőteljesen kezdett mozogni, végül pedig már úgy éreztem, hogy előre fogok bukni. Alaposan kitett magáért, az egész testem beleremegett az orgazmusomba, és ziháló lélegzettel zuhantam hasra.
- Megleptél – mondta egy kis idő után. Felé fordítottam a fejemet, és laposakat pislogva figyeltem az arcát, várva, hogy folytassa. – Csak nem gondoltam volna, hogy ilyen vagy. Nem tudom, mire számítottam, de nem erre – próbált úgy fogalmazni, hogy ne érthessem félre.
- És nem tetszett? – kérdeztem tőle, egyáltalán nem tartva a választól, mert tudtam, hogy élvezte.
- De! Imádtam – vágta rá, aztán kihúzta a feje alól a kezét, és oldalra fordulva még mindig meztelen derekamra tette.
- Hm. Akkor azt gondoltad, hogy rossz vagyok az ágyban – jegyeztem meg neki, azon igyekezve, hogy ne nevessem el magam.
- Ah, kiforgatod a szavaimat – szűkítette össze a szemét bosszúsan.
- Direkt – nevettem ki, aztán egy kicsit felé tartottam a számat, de nem volt erőm ahhoz, hogy igazából is megmozduljak, úgyhogy neki kellett közelebb jönnie a pusziért.
- Aludjunk – javasolta, én pedig helyeslően dünnyögtem egyet, és bebújtam a takaró alá. Pillanatok alatt el is aludtam.

11 megjegyzés:

  1. Első!
    Am imádtam annyira király és végre happy minden és a szex jelenet nagyon jó lett. Bessie totál meglepte Liamet és ez annyira vicces. Szegényke totál nem érthette mi van.
    Am imádlak meg a részt is.
    -F

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, nagyon kis happyk :D Örülök, hogy tetszett a szex jenelet :))
      Köszi, hogy írtál megint! <3
      Lara xx

      Törlés
  2. Szia Kedvenc Írónőm! :)
    Mivel, le lettem szavazva, dacból nem akartam elolvasni a részt, de a kíváncsiságom győzött. :D
    A rész: fenomenális/szuper/hiper-szuper jó, nem is tudom, mit mondjak, vagyis írjak ami kifejezi, hogy mennyire jó! :) És ez csak a te érdemed!
    Liam irtóra cuki volt, azzal a vörös rózsával, és h megkérdezte, hogy külön szobát kér e Bessie vagy közöset, át hülye lett volna külön szobát kérni :D Szóval ez egy nagy piros pont. És tényleg most néztem meg a You and I klippet, és Liam tényleg nem volt a toppon, de most meg aahhhhwww *.* najó nem álmodozom a te uradról, inkább az enyémről fogok :D
    Hivatalosan is LIamé az év barátja cím, annyira kedves, aranyos, szerethető, fokozzam még? szerinte nem kell. És mázlisták vagytok Bessievel :D és végre megtörtént, nem is tudom mióta várom, ezt a részt:D mondjuk szerintem azóta mióta összejöttek:D xD Hála az égnek, Bessie nem egy visszafogott, prűd lány:D de hát a te szereplőid nem is ilyenek :D (és most h elolvastam a részt, eszembe jutott, hogy anno miről beszéltünk, Payne train, meg a többixD elvan látva urad az tény és való, azzal a 10,2 Inch-vel, (igen visszaolvastam a beszélgetést, uramé, 21,6cmxD)), öhm khm igen kicsit elkalandoztam, de ez nem az álmodozás idejexDD. Remélem most már minden Happy lesz, hiszen most írtad, hogy nem sok rész van hátra, amit nagyon sajnálok, mert szívesen elolvasgattam volna még a történetüket. Nagyon a szívemhez nőtt ez a történet, bár kellett egy kis idő, és csak azóta, mióta Liam nem a bunkó Liam, hanem a kedves Liam. És első helyen áll a Bp-vel együtt a kedvenc történeteid listáján.
    ÉS továbbra is olvasni fogom a történetedet, ha írni fogsz, és ajánlom, hogy írjál! Ezek a részek, színesítik a heteimet:D
    Na ennyi lettem volna:))
    Puszi Orsi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Solya!
      Haha, te kis dacos 3 éves :D
      Jaj én tényleg úgy örülök, hogy minden héten ennyire tetszik az új rész *-*
      Amúgy emlékszem, hogy ezt a történetet veled kezdtük el kitalálni, és el tudod hinni, hogy idáig jutott, abból, amiből kiindultunk? :) mert számomra nagyon hihetetlen :D
      Ja, és nagyon örülök, hogy Liamet ilyen cukinak, kedvesnek, aranyosnak tartod. Szerintem is megérdemelné az év barátja címet (igazából is) :D na meg, hogy az együttlétük is bejött :DD
      Aww, kedvenc történetek listáján vagyok ezzel is :D nagyon jóóó !! <3
      Köszönöm az extra hosszú komit, nagyon jó volt olvasni!
      Puszi, Larissa

      Törlés
  3. Hey.
    Azt hiszem mostantól van egy kedvenc BIF idézetem: Liam dugj màr neg végre.
    Imàdom azt ahogy leírtad az együttlétüket és kàr hogy Leyum csak két óvszert pakolt. lol.
    Perverz fantàzia reload.
    Btw Fafa vagyok. A barbee üzeni hogy imàd de nem tud belépni a google fiókjàba :/
    Siess a kövivel.
    xx F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hii there!
      Hahaha, naa nagyon örülök neki, hogy ennyire tetszett ;)
      Barbee bénaaa én meg ezt üzenem neki :DD meg egy puszit is mellékelek :*
      Köszönöm, hogy írtál!!
      Puszi, L.

      Törlés
  4. Halihó Kedves, megjöttem!:)
    Jajj de fura kommentet írni, nézd el nekem, hogy nem vagyok benne profi, de hát na, ennyit igazán megérdemelsz! Kihangsúlyoznám, hogy drága írótársnőm írásain kívül, még mindig csak a tied repít ki a hétköznapokból kicsit, és ezt még mindig köszönöm. Egyik nap pont kijött rajtam, hogy mennyire hiányzik az olvasás /akkor olvastam újra az agyfelbaszós részed, és még mindig csúnya dolgokat csinálnék Skylerrel, persze nem a jó értelemeben. Pflej. Ribancriadó./, úgyhogy tényleg köszi, hogy hamar hoztad a részt, jólesett a lelkemnek :$ Na, de nem rizsázok tovább, ejtsünk szót előzőleg a z irásodról. Tudod, hogy válogatós vagyok, tudod, hogy szeretem, amit csinálsz, és azt is, hogy irigylem a realitás keretein belül mozgó stílusod. A Bessiam is, mint mindegyik történeted, teljesen a földön jár, és mi olvasók mindig bele tudjuk képzelni magunkat a szereplők helyébe, ez szerintem roppant fontos szempont.

    "Mindössze pár rész maradt csak, de majd ha már biztosra látom előre, hogy a pár az pontosan mennyit is takar, akkor majd szólok :)"----hahahaha NO. Csak azért nem állok neki hepajozni, mert tudom, amit tudok, és hajaj, de vároooooooom*_*

    Emlékszem, mikor emsélted, hogy mik a terveid Bessiammel, és még mindig zseniális húzásnak tartom. Romantikus, de nem elcsépelt és nyálas, és szerintem, ha mindenki magába néz kicsit, titkon rohadtul örülnénk hasonló gesztusnak! :))

    "- Külön szobát szeretnél vagy megleszel velem is? – kérdezte komolyan, hirtelen pedig nem is tudtam hova tenni. – Akkor nem volt választásod, pedig kellett volna, legyen, szóval most megkapod – magyarázta. "----Imádom, vigyorogtam, mint egy hülye. Hát mennyire cuki már a nempofonfarázogatós Liam! Ügyes fiú. ^^


    "- Hát te mit nézel? – lépett ki nevetve az ajtón egy fehér köntösben.
    - Egy medvét – meredtem továbbra is hitetlenkedve a képernyőre, ugyanis Liam eléggé szörnyen festett akkora arcszőrzettel, meg a haja sem volt valami előnyös. – Mi történt veled? – kérdeztem tőle viccesen, nehogy megsértődjön."---- Kedvenc rész!:D Imádom. Nem kérdezd miért, de ez zseniális volt:)) Imádom a finom humorodat. És hahahaha tényleg olyan volt.:DD

    "- Pedig olyan szép a hangod – piszkáltam a köntösét, mert tök jó puha volt.
    - Édes vagy – adott egy puszit, de kopogás szakította félbe, úgyhogy fel is állt."---itt már olvadoztam, majd elküldöm messengerbe, a matricát, ami kifejezi hogy néztem ki:D Csak szólj majd rám:DD

    Na és nem húzhatom tovább, ejtsünk szót a szexről. Hajaj. Zavarba gyüttem.Esküszöm azt sem tudom megszámolni, hány szexjelenetet írtam már életemben, de na ez azért valljuk be, más!:D Nagyon fura amúgy, hogy alapból röpködnek a számból/ kezemből a szemérmetlen kifejezések, de ebben a felállásban annyira fura olvasni, komolyan:D Te is ezt érzed nálam?:OO Vagy csak én vagyok így ezzel?:O
    Na de nézzük. Nekem bevallom kevés volt és túl szemérmes/ ez nyilván nem azért mert rosszul írtad le, mert zseniálisan írsz az én ingerküszöböm van kitolva, de ezt úgyis tudod:D/. DE! Ide tökéletes, és nem is kell több, szuper volt, sokat sejtető, és nem férne el ebben a történetben több. DE!!! Kell. Írd meg nekem. Kérlek!!!*szépen néz* Csak nekem. Mint anno a takarítósat!!!*_____* Jajj, és hohohoho lógsz nekem valamivel! :OOOOOOO SEGGBERÚGÁS!!!! *___*

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Megint elkalandoztam. tetszett Bessie hozzáállása, és én bevallom, nem lepődtem meg Liammel ellentétben!;) De Liam is nagyon édes volt, szívesen olvasnám, milyen, mikor elgurul a gyógyszere O.o Mindent összevetve a "- Úristen, Liam, dugj már meg könyörgöm " részt már vártam, már én ültem a mobil fölött, hogy "DUGD MÁR MEG AZ ISTENÉRT! NEM LEKVÁRT FŐZÖL!!!" :D

      A két óvszeres rész is szuper volt, kis huncut, Nikis, mókás, amit szeretek^^

      Alig várom, hogy haladjunk tovább, érzem, hogy becsempészed a hétköznapi romantikát a napjaimba, és ez nagyon jó dolog, hálás vagyok érte! <3

      Ismét rájöttem, hogy borzasztó vagyok kommentelésben, de legalább megpróbáltam:D
      Viszont egy valamit kifogásolnék. TÚL RÖVID VOLT! *zokog* KELL TOVÁBB. *hisztizik*

      Na, megyek mert ezer a dolgom, de ismét leírom még, hogy imádlak. <3

      Sok puszi, seggberúgás, dubmash, pofonfatartalékolás! :)

      U.i.: Írd meg nekem részletesen. Kell. Akarom.

      U.u.i.: A másik sztorit is akarom! /Hú de akaratos vagyok O_o/

      Törlés
    2. Heeey Silver!
      Jajj úgy vártam már, hogy mondj valamit róla, és szokásomhoz híven jókat nevettem is közben :D
      Azokon a részeket pedig, ahol nem nevettem, azokon olvadoztam, úgyhogy a válaszom biztos fele annyira se lesz értelmes, mint a kommented, mert körülbelül annyit tudok mondani, hogy köszönöööööm <3
      Haha, hát igen, az a következő történet elég kárpótló ;) legalábbis remélem :D
      A történet további alakulása pedig, igen, maradt az előre eltervezett módon, de remélem, nem válik majd nagyon nyálassá :D
      Hát Liam a U&I-ban kifejezetten visszataszító volt, de mivel tudom, hogy csak rossz napokat élt, így inkább nevetek rajta, de azért ott elgondolkoztam, hogy amúgy ő így helyesnek érzi magát? xD
      Matricát megkaptam, cuki volt :D
      Az első pár alkalommal, amikor a te szexjeleneteidet olvastam, akkor furcsa volt, de igazából szerintem ahogy te írod, úgy sokkal jobb. Mármint vágykeltőbb vagy mi, na érted. Amúgy azért, amit itt ezek ketten leműveltek, nem vagyok teljesen oda, mert én se nagyon vágyom ilyen finomkodásra haha :DD de én is úgy gondoltam, hogy ide nem fér bele több, és örülök, hogy egyetértesz.
      Ejhaj, ennyi seggberúgást már nehezen bírok :D ééés elgurult gyógyszerű Liam, umm.. hagyjuuk, kérlek, mert meghalok menten *-*
      Hát ez a komment minden volt, csak nem rossz :D imádtam, és nagyon-nagyon köszönöm <3
      A követelőzés pedig jó jel, ezek szerint valamit jól csinálok haha :DDD én is imádlak ám :D
      Puszi, Larissa

      Törlés