A barátaim

Sziasztok!

A csoportban azt ígértem, hogyha megnyerem a blogversenyes szavazást, akkor egy nappal előbb hozom a részt, és bár ugyan ez nem történt meg, második lettem (nem hivatalos eredmény), a részt úgy gondolom, hogy így is teljes mértékben megérdemlitek. Köszönöm mindenkinek, aki szavazott, nagyon jól esik, hogy ilyen sokan vettétek a fáradtságot. Ti vagytok a legjobbak, ezt nem győzöm hangsúlyozni.

A hozzászólásokra válaszoltam, köszönöm mindenkinek, aki írt és pipált!
Következő rész egy hét múlva várható, szombaton vagy vasárnap. Addig is legyetek jók!

xxx Larissa

*******************************************************

Chapter 2
Alex és Josh
- Anyu, elmentem! – kiabáltam az ajtóból indulásra készen. – Holnap ebéd után jövök – tájékoztattam még róla, mielőtt kiléptem a húgom zenéjétől hangos lakásból.
Hátamon a kis hátizsákommal vidáman sétáltam végig az utcákon. Legjobb barátaimhoz tartottam egy kis ottalvós bulira, amit minden hónapban egyszer megejtettünk. Ezúttal az ikreknél.
Már csak pár lépésre voltam a kaputól, amikor a telefonom csörögni kezdett. Megforgattam a szemem, és ezzel egyetemben ki is nyomtam a hívást. Két percet késtem, és máris hívnak, hogy elfelejtettem-e, csak mert egyszer megesett, hogy elaludtam, és nem jelentem meg.
- Sosem fogjátok elfelejteni, mi? – ráztam meg a fejem rosszallóan, amikor Alex ajtót nyitott. Szélesen elvigyorodott megvillantva tökéletes fogsorát, majd magához rántott, és megölelt.
- Szendvics – hallottam meg Chloe hangját is, majd mögém állva maguk közé passzírozott.
- Big Mac! – kiáltott fel lelkesen Josh, és ő is bekapcsolódott az ölelkezésbe, így már nem csak én, hanem Chloe is szorult helyzetbe került. Ráadásul mindannyian felnevettünk az idióta beszólásán, úgyhogy kezdtem úgy érezni, hogy meg fogok fulladni.
Végül mielőtt ez megtörténhetett volna, elengedtek minket a fiúk, és beljebb sétáltunk az ajtóból. Ledobtam a táskám a nappali egyik falának tövébe, aztán három barátom felé fordultam. Kíváncsian felhúztam a szemöldököm, amikor mindannyian komolyan bámultak rám, kis híján el is nevettem magam, mert már megmondani sem tudtam volna, hogy mikor láttam őket utoljára ilyen szigorú ábrázattal.
- Bessie, foglalj helyet – mondta nagy komolyan Josh, miközben kezével a kanapé felé intett.
- Beszélnünk kell – tette hozzá Chloe is, ami után eltűnt a nevethetnékem. Itt valami komolyabb baj lehet.
- Mi a baj? – kérdeztem tőlük aggódva, miközben lassan leültem.
Sokáig egyikük sem szólalt meg, én pedig kezdtem egyre idegesebb lenni. Éreztem, ahogy a szívverésem felgyorsul, és felgyorsítja a vérkeringésem. Hármójuk között kapkodtam a tekintetemet, várva, hogy végre valamelyikük belekezdjen. Mi történt, amit ennyire nehéz elmondaniuk?
Már épp rájuk akartam szólni, hogy mondjanak már valamit, amikor Alex szája sarka megrándult, majd egy óriási mosoly terült szét az arcán. Értetlenül néztem rá, de aztán a többiek is elröhögték magukat.
- Láttátok a fejét? – vihogott Chloe, mire az ikrek még jobban rákezdtek.
Hogy ne káromkodjam el magam hitetlenkedve összeszorítottam a számat, megráztam a fejem, aztán elnevettem magam. Hogy dőlhettem be nekik megint?
- Én úgy utállak titeket – fontam karba a kezeimet, bár nem lehettem túl hiteles a vidám mosolyommal.
- Tudjuk, tudjuk – rántotta meg a vállát Josh. – Na, Alex, hozd a pattogatott kukoricát – lökte a konyha irányába kiköpött mását, majd hozzám fordult. – Te pedig máris kezdheted a mesélést.
Sejtettem, hogy én leszek az első napirendi pont, úgyhogy nem ellenkeztem. Ugyan az aláírt szerződésemben benne állt a szigorú titoktartás, át se kellett gondolnom, hogy megbízhatok-e bennük vagy sem. Az egyetemi évek alatt ismertem meg mindhármukat, de annak ellenére, hogy nem mondhatom el róluk, hogy tíz éve vagy akár gyerekkorom óta ismerem őket, senki másban nem bíztam meg ennyire, mint bennük. A legjobb barátaim voltak, akármikor számíthattam rájuk, és ez kölcsönös is volt. A történteket, ha akartam volna se tudtam volna előttük titokban tartani.
Azt már előzetesen tudták, hogy a pénteki estét az énekessel töltöttem, és bár a hétfőn lehozott internetes cikkek egy részét is olvasták, most rajtam volt a sor, hogy a saját szemszögemből mutassam be nekik a valóságot.
- Jó, oké. És milyen volt a kölyök? – szakított félbe Alex, hiszen már mindent elmeséltem szinte, de erre nem tértem ki. Félig szándékosan, hiszen nem tudtam, mit mondhatnék. Egyértelműen bunkón viselkedett, de valamiért, ha ezt a következtetést vontam le, rosszul éreztem magam. Talán tánc közben tett rám egy elég mély és kellemes benyomást, ami miatt úgy gondoltam, hogy amit mutat, az nem a valódi énje.
- Hát nem tudom – rántottam meg végül a vállam. – Morcos volt, de lehet csak felidegesítette valami – fogalmaztam meg gondolataimat a legegyszerűbb módon, aztán tereltem is. – Na, de a legjobbat még nem hallottátok! – csaptam össze egyszer a kezeimet, aztán a kíváncsi tekintetek kereszttüzében folytattam. – Hazafele megint találkoztam a menedzserrel, aki közölte velem, hogy február 25-én el kell kísérnem Liamet valami díjátadóra.
- Viccelsz! – kiáltott fel Chloe.
- Valami hasonló volt Liam reakciója is – nevettem el magam, ahogy visszagondoltam az ezt követő, egész úton tartó vitára. Mielőtt kiszálltam volna a házunknál, hozzátette, hogy nem velem van a baja, hanem az egész helyzettel. Neki nincs szüksége kamunőre, és hogy nem fogja ezt csinálni, de Paul nem sok választást hagyott neki. Szám szerint nullát.
- Ohó! Még két alkalom, beléd szeret és könyörögni fog, hogy menj vele – reagálta le Josh. Vetettem rá egy lenéző pillantást, aztán Chloera kezdtem figyelni.
- Most, hogy hallottunk mindent, rátérhetünk végre a fogadásunkra? Srácok vesztettetek, én pedig nyertem, úgyhogy itt az ideje, hogy teljesítsétek a feladatotokat – jelentette ki büszkén. Én már lemaradtam, hogy mikor és miért fogadtak, de nem is kérdeztem meg, mert valószínűleg olyan jelentéktelen kis dolog volt, mint például, hogy vajon ma tíz órakor nyávogni fog-e a szomszéd macskája az ajtó előtt vagy sem. Ez a háború már régen elkezdődött közöttük, és nagy valószínűséggel soha nem is fog véget érni, én viszont nem bántam. A feladatok, amiket a vesztesnek kellett teljesítenie mindig rendkívül viccesek voltak.
- Essünk túl rajta – morgolódott Alex, és a laptopján egy zeneszámot kezdett keresni.
Kíváncsi voltam ezúttal mi lesz a kimenetele a dolognak. Már-már szinte mozizó pózba helyezkedve vizslattam az eseményeket. Arcomon máris ott bujkált egy apró mosoly, ami a zene felcsendülésével egy hatalmas vigyorrá változott. Még nagyon régen véletlenül találtam rá a Toy Box Best Friend című számára, amivel halálra idegesítettem mindenkit, amíg végül meg nem szerették. Jóformán a barátságunk himnuszává vált. Ám most nem csak azért csendültek fel a tulajdonképpen idióta dallamok, hogy meghallgassuk, hanem, hogy a két srác egy-egy tiarában valami szerencsétlen koreográfiát nyomjon rá, miközben Chloe az egészet hat másodperces vine-ok formájában kiposztolja a világhálóra.
Imádtam ezeket az estéket, és biztos, hogy semmi másra nem cseréltem volna el őket. Örültem, hogy az egyetemi éveink után is megmaradt a kapcsolat, és hogy tényleg be tudtuk tartani a havi egy ilyen esténket. Mivel mindhármuknak komoly állásuk volt, a legtöbb napon nem értek rá, mondhatni kevésszer találkoztunk, emiatt ragaszkodtunk annyira ehhez az egy naphoz. Persze attól, hogy élőben nem tudtunk találkozni, telefonon azonnal leírtuk egymásnak, ha valami történt velünk. Volt egy csoportos beszélgetésünk is, ami tele volt tömény hülyeséggel, de azért mégis jobb volt látni is őket.

A héten nem kaptam munkát a hostess cégtől, de egyszer hívtak, hogy közöljék, Paul szeretne találkozni, hogy átbeszéljünk pár dolgot, így aztán 25.-e előtt ezt meg is ejtettük. A cégnél találkoztunk, mert elmondása szerint a rajongóknak feltűnő lenne, ha a menedzserrel látnának kávézgatni valahol, amiben persze én is láttam egy kis rációt. Igazából, amiről beszélni akart az a fizetésem, és hogy mit kellene tennem. Nem sok változás volt az előző estéhez képest. Kedves mosoly, néhány egymásra pillantás, kézfogás, ilyesmik. Viszont ezért dupla annyi kapnék, mint a múltkor. Szó szerint leesett állal vettem tudomásul, hogy ez bizony 300 font. Több mint amennyit egy hónapban össze tudok kaparni innen-onnan. Túlzásnak éreztem, de eszem ágában sem volt szólni, hogy jóval kevesebbért is vállalnám. Inkább örültem az ölembe pottyant lehetőségnek. Ráadásul, amikor ő elmondta, amit akart, megjelent Liam, és bár láttam rajta, hogy csak kényszerből teszi, bejelentette, hogy elvisz vásárolni. Paul nem akart megsérteni, de azt mondta jobban örülne, ha új és egy kicsit márkásabb ruhában jelennék meg, én pedig nem is vettem ezt zokon. Érthető volt, hogy nem a turkálóban talált olcsó dresszben szeretnék, ha villognék.
- Oké, srácok. Mögöttetek leszek, ha feltűnnének a rajongók, de tekintve, hogy iskolaidőben vagyunk, talán nem lesz akkora gáz – nyitotta ki nekünk az ajtót Paul, amikor megérkeztünk az egyik nagy bevásárlóközponthoz.
Mindketten bólintottunk, majd elindultunk befelé. Liam lefelé szegezett tekintettel vonult, én pedig tanácstalanul sétáltam mellette. Nem tudtam, hogy hol kezdjem vagy milyen árkategóriában keresgéljek. Személy szerint nekem megvoltak a kedvenc helyeim, és meglepő módon, egyik sem ezen a helyen volt. Sőt a legtöbbször netről vásároltam, sokkal egyszerűbb és kényelmesebb volt, mint itt az embereket kerülhetni.
- Oké, menjünk be ide – terelt be minket Paul a mellettünk lévő üzletbe, amelynek a kirakatában gyönyörű, hosszú estélyik voltak kiállítva. Gondolom unta, hogy csak sétálgatunk mindenféle végső cél nélkül.
Mire egyszer körbesétáltam az üzletet, tudtam, hogy minél hamarabb választanom kell. Feszült voltam, hiszen láttam az árakat, és nagyon hülyén éreztem magam, amiért ilyen összegekkel terhelem Liamet. Kínos volt az egész helyzet, és szerettem volna, minél hamarabb végezni, ezért az árcédula megnézése nélkül levettem a két legszimpatikusabb darabot, és jeleztem, hogy ezeket felpróbálom.
Valójában mindkettő tetszett, olyat nem próbáltam volna fel, amelyiket nem hordanám szívesen, ám miután mindkét ruha volt rajtam, tudtam, hogy a lila színű lesz a nyerő. Tetszett magamon is, úgyhogy végül elég határozott véleménnyel léptem ki a fülkéből, hogy azért megmutassam Liamnek is, hogy megfelel-e.
- Ennyi? – nézett rám meglepetten, amikor mondtam, hogy ezt szeretném, majd lepillantott a kezén lévő órára. – Fél óra, és te már tudod, hogy ez kell?
- Ha nem tetszik, mondd meg nyugodtan, és keresek mást – húztam el a szám annak a gondolatára, hogy tovább kell keresgélnem.
- Nem, jó ez, csak meglepődtem – szögezte le gyorsan, én pedig visszamentem a próbafülkébe, hogy visszavegyem magamra a saját ruháimat.
Amikor kiléptem Liam még mindig karba tett kézzel, háttal állt Paulnak, úgy tűnt, soha többé nem fog hozzászólni. Amikor meglátott, kinyújtotta a ruha felé a kezét, és elvette tőlem, ami a mai nap folyamán az első normális cselekedete volt. Azt hittem a kasszához megyünk, de a cipők felé terelt, és hiába ellenkeztem, hogy nem kell, mondván úgysem fog látszani a ruha hossza miatt, leült az egyik padra, és kijelentette, hogy addig nem mozdul innen, amíg nem választok. Felvontam a szemöldököm, majd a magassarkúk felé fordultam, hogy egy új cipőt is beszerezzek. Szemem sarkából láttam, ahogy elégedetten elmosolyodik, de hamar eltüntette jó kedvének nyomait, és komoran nézegette a kezeit, amíg én felpróbáltam a cipőket, amik tetszettek.
- Liam, állj fel, kérlek! – álltam meg mellette a kiválasztott cipőben, aminek azonban igencsak magas sarkai voltak.
- Miért? – érdeklődött, miközben teljesítette kérésem. Felnéztem rá, hogy megnézzem, nem-e lettem magasabb nála, majd elégedetten hümmögtem.
- Oké, akkor ez a cipő jó lesz – bújtam ki belőle, ezzel újra visszanyerve a köztünk lévő 10-15 centiméteres különbséget. Ő is rájött, hogy miért kellett felállnia, szóval végül nem válaszoltam az előbb feltett kérdésére, csak visszabújtam a saját cipőmbe, amit pedig meg akartam venni, azt a dobozába raktam. – Végeztem – csaptam össze tenyereimet, aztán a kasszához mentünk. Továbbra sem tudtam megbékélni azzal, hogy ennyit költ rám, így inkább fizetésnél se néztem oda, jobb volt, hogy nem tudom, pontosan mennyivel is húztam le.
- Éhes vagyok, úgyhogy javaslom, még üljünk be valahová – mondta nekem, miután levette a pultról a két szatyrot.
- Liam, mondtam, hogy sietnem kell – húzta vissza a kezénél fogva Paul. Dacosan kirántotta az ujjai közül, majd megrántotta a vállát.
- Éhes vagyok, megyünk enni – jelentette ki, aztán visszaállt mellém, és nem foglalkozva a mérges Paullal, elindult.
A menedzsert és testőrt egyben megtestesítő kísérőnk nem tudott mit tenni a dolog ellen, így kelletlenül követni kezdett minket, majd amikor a mozgólépcső előtt pár lány Liamhez lépett, megkérte őket, hogy hagyják békén. Liam sem autogramot, sem képet nem csinált, csak lehajtotta a fejét, és amilyen hamar csak lehetett, fellépett az első lépcsőfokra.
Végképp összezavarodtam, hogy mi lehet az énekessel. Úgy tűnt, hogy haragszik az egész világra, főleg Paulra. Nem tudhattam, hogy mindig ilyen volt-e, de ahogy Paullal beszélt, azt felháborítónak találtam. Az egy dolog, hogy valamilyen szinten az alkalmazottja, de akkor sem kellene így kihasználnia a fölényét, másrészről, hogy akarja megtartani a rajongóit, ha velük is ennyire ellenséges. Oké, értem én, hogy nem állhat meg mindenkinek, de egyet azért inthetett volna. Mindezek mellett velem nem szemétkedett, sőt egészen úgy tűnt, mintha még próbálna normális is lenni. Egyszerűen csak kíváncsi voltam, mi a fene válthatta ki benne ezt a mértékű haragot.

8 megjegyzés:

  1. Kedves Larissa!
    Nagyon tetszett a rész, és sajnálom, hogy "csak" második lettél. Személy szerint imádom a blogodat, így nem volt kérdés, hogy szavazok e vagy sem.
    Nagyon jó volt, hogy leírtad Bessie baráti társaságát, remélem, hogy még sokat fognak szerepelni a történetben. A rész második fele egyszerű volt, de mégis nagyszerű. Epekedve várom, hogy lehulljon a lepel a nqgy titolról.
    Xx Lorette T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lorette!
      Nagyon örülök, hogy tetszett a rész, és egy percig se búslakodj amiatt, hogy "csak" második lettem. Az is nagyon szép hely, és én tudom, hogy azt nem megkért embereknek köszönhetem, hanem azoknak, akik tényleg szavazni szerettek volna rám. Köszönöm szépen neked, hogy te is szavaztál! :)
      Biztosan örülsz a testvértörténetes hírnek, ha ennyire megszeretted Bessie baráti társaságát, reméljük, az is tetszik :)
      Köszönöm, hogy írtál nekem!
      Puszi, Lara

      Törlés
  2. Hellóka :)
    Itt vagyok, el is olvastam a részt ^^
    Huh az a zenee... elkezdtem hallgatni, de amikor elkezdődött a második refrén tudtam, hogy abba kell hagynom mert belemegy a fülembe :'DD
    De tetszett, hogy benne voltak Bessie barátai is :)
    Hmm Liam... mi az a ruha meg cipő az ő pénztárcájának xDD remélem lesz valami Bessievel ^^ és már arra is kíváncsi vagyok, hogy miért ilyen morcos azon kívül, hogy szakított Sophiával...
    És még azt szeretném elmondani, hogy olyan jó olvasni a történeteidet, mert mindig jó kikapcsolódás a nap végére :)) és tetszik a részek hosszúsága is ;)
    Puszii Lulu ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Haha, igen, az az zene nagyon fülbemászó, nem célszerű meghallgatni xD Örülök, hogy te is örültél Bessie barátainak :P
      Liam majd szépen fejlődik (vagy romlik, meglátjuk haha:D) aztán szépen lassan a helyére kerül minden.
      Én pedig még egy hatalmas köszönöm szeretnék mondani a kedves szavaidért, és hogy mindig írsz nekem!!
      Puszii, Lara

      Törlés
  3. Húúúúú, nagyon imádom az ikreket, már most. :D Meg hát azért valljuk be elég jó pasik. XD Chloet is nagyon bírom, hogy mikkel meg nem szívatja Alexet és Josht. Amikor megláttam, hogy melyik számra kell táncikálniuk, akkorát röhögtem (csoda, hogy a szomszédok nem jöttek át XD) és persze természetesen a kedvenc crack-ünk jutott eszembe. XDDDD Megyek és meg is nézem megint, meg persze a számot is meg kell hallgatnom, mert imádom. :D XD
    Azon szintén nagyon röhögtem, amikor benyögi Alex: " És milyen volt a kölyök?" Kölyök XDDDD Nagyon nagy. :D Na meg egyet kell értenem Josh megjegyzésével. Liam még könyörögni fog. Hahahahha XDDD
    Liam még mindig egy tuskóka, de azért már javulgat. XD Legalább Bessievel normális. :D Az a lényeg. :DDD Kíváncsi vagyok, hogy milyen hangulatú lesz a közös ebéd. XD Várom a folytatást. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Rékaa!
      Na, neked már jól kifejetettem mindent facen, szóval most ide csak egy köszönöm írnék, amiért összedobtad ezt a hozzászólást! :))
      Puszillak, L.

      Törlés
  4. Kedves Larissa! :)
    Tudom, feltűnt, hogy mostanában nem vagyok igazán aktív a blogok krémes világában, főként így is a te oldaladon bukkanok fel a legtöbbször. Néha talán itt is elveszek,de az örök rajongód vagyok, akinek ha nincs is mindig ideje,de igyekszik biztatni téged, mert minden írónak kell a biztatás, ahogy az szokott lenni. :)
    Imádlak, minden szavaddal együtt, de főleg azokért! Ami engem ebben a történetben megfogott, őszinte leszek, az Liam. Imádom a karakterét, annyira emberi. Talán észrevetted, hogy mindig ezt hangsúlyozom, de okkal. Szerintem így lesz egy történet igazi, az író aláírásával. Nem azt szeretem, ha a szereplők velejükig gonoszak vagy csak ártani tudnak. Az egy másik olyan véglet, ami nem egészséges. Kell az emberség! De Liam egy megzavarodott, fiatal srác, aki hálisten végre leveti azt a tökéletes képet, amibe olyan régóta beskatulyázták. Most komolyan,melyik a vonzóbb? Egy bukott angyal vagy azok a pucér babák,akik biztos a sixtus-kápolna mennyezetfreskóján is ott édelegnek? Liam attól vonzó, márpedig az ebben a történetben, hogy rejtélyes. Fogalmunk sincs, vagyis sejtésünk van, de igazából nem tudjuk, hogy mi a fene az, amiért ilyen gyerek, sőt őrült tini módjára viselkedik. Amikor jöttek a rajongók és lehajtotta a fejét! Katarzis! Mert tudjuk, hogy bármekkora fajankó, ott van az a jólelkű fiú, aki most elbújik a világ elől, hogy ne tudják bántani. Annyira férfiasan gyáván viselkedik, hogy azt el nem tudom mondani! "Legyünk érzéstelen bunkók, akkor majd nem hat rajtunk a világ zaja!" A fenéket! De pont ezért imádom, amiért ennyire valóságos! Amúgy azt is el tudom képzelni, hogy bármilyen szerelmi csalódás áll a háttérben, ami így kibillentette a Liam-egyensúlyból, azért ott van az is benne, az a sok címke, amit felaggattak rá. Biztos nem a rosszfiú imidzsért akarna kitörni, de amikor minden bajod van és még azt is megkapod, hogy "Ez nem te vagy", akkor lesz eleged abból, amit gondolnak rólad. A fenéket, mindenkinek joga van dühöngeni, az is az én részem!
    Bessie karaktere számomra még rejtély. Látom, hogy jólelkű lány, aki nem rest dolgozni, szereti a családját. A barátai is kedvesek, jópofák, önfeledtek. Talán kicsit hiányzik az élet súlya a vállukon, de jó, ha az ember meg tud maradni gyerek is, mielőtt belebolondulna a felnőttek világába. Olyan őrültek, akár az én barátaim, bár nálunk néha tényleg letargikus a hangulat. El tudom képzelni, hogy azért ilyen jó itt, mert az a havonta egyszeri alkalom mindannyiuk életében egy mentőöv, amiben kapaszkodnak, hogy kicsit még gondtalanok legyenek. Ezt bevezethetnénk hivatalosan is, nem gondolod? Szóval Bessie is egy pozitív karakter, csak jobban meg akarom ismerni még. Biztos nem egy egyszerű ember, csak egy szép lány. Amikor elkezdett rajongani Edért és Zayn ezt elintézte, hogy találkozhassanak. Akkor tudtam, hogy rokonlelkek lehetünk! Szóval tudom, hogy bujkálnak még itt meglepetések, pont úgy, ahogy én átgondoltan bontogatom ki a történetemnél, úgy te is kifogod! Alig várom, milyen kimenetele lesz ezeknek az eseményeknek és nem titkolom, a botrányt is. Márpedig ahol sztárok vannak, ott mindig lesz botrány is! Örülök, hogy vannak ilyen fantasztikus ötleteid,mint ez a történet... Látszik is,hogy te találod ki, hiszen kinek lenne ilyen csavaros, fantáziadús agyszüleménye, mint ez a történet. Imádom és azt is,hogy Liamről írsz!

    Őszinte hódolattal,de inkább több csontropogtató öleléssel,
    Violet Begonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Violet!
      Egy percig se aggódj amiatt, hogyha esetleg nincs energiád vagy időd írni nekem. Tudom, hogy neked is megvannak a magas kis teendői, és vannak fontosabb dolgok is, mint nekem írogatni. Ahogy te mondtad nekem, nem kötelező, amikor van kedved, időd, energiád, akkor nagyon-nagyon szívesen olvasom őket :) Még így is szinte minden rész alá írsz, nem lehetek eléggé hálás a támogatásodért!
      Megint annyira megragadtad a lényeget Liamben! Örülök, hogy ilyennek látod, és hogy annak ellenére, hogy "gonoszt" játszik, mégis kedveled. Én személy szerint imádom, visongva írok, és csak olvadozom. Persze csak annak fejében, hogy tudom, mi lesz később, mi lesz belőle :D
      Amikor írsz, én is a szavaidért imádlak, amikor viszont nekem kommentelsz, akkor a gondolataidért. Meg ahogy összerakok a hozzászólást, sixtus-kápolnástól mindenestől, de főleg ezért: " Biztos nem a rosszfiú imidzsért akarna kitörni, de amikor minden bajod van és még azt is megkapod, hogy "Ez nem te vagy", akkor lesz eleged abból, amit gondolnak rólad. A fenéket, mindenkinek joga van dühöngeni, az is az én részem!" Vagy vagyok annyira nagyszerű író, hogy ennyire átmenjen ez az érzés az egészből vagy vagyok annyira szar, hogy mindez egyből kitalálható, de inkább a te zsenialitásodra fognám ez. Na, meg arra, hogy íróként gondolkozol. Nem igazság ám, hogy itt leleplezed az összes titkomat.. :DDD
      Bessie karakterével kapcsolatban, annyit elárulok, hogy lesz majd egy ismerjük meg Bessie-t est később, és akkor majd ott talán konkrétabb jellemrajzot kapsz róla :) Na meg a botránnyal is elárulhatok annyit, hogy lesz-lesz xD
      Jaj, nagyon köszönöm a kedves szavaidat! Örülök, hogy tetszik az is, ahogy Liamről írok :$$ :D
      Csontropogtató ölelésbe bekapcsolódva, sok puszit küldök,
      Larissa

      Törlés