Terhesség

Sziasztok!

Ismételten nagyon szépen köszönöm a pipákat, a kommenteket, és üdvözlöm az új olvasókat. Hozzászólásokra válaszoltam ;) A részhez annyit fűznék hozzá, hogy ígérem, ennél csak jobb lesz, mert ez most elég rosszra sikerült, szerintem. Remélem, nektek azért jobban tetszik majd, mint nekem.
xxx Larissa

***********************************************************


Chapter 2
Másnap reggel, mikor felkeltem, már bántam, hogy lefeküdtem Harryvel. Vagyis tulajdonképpen nem azt bántam, hanem, hogy hazudtam neki, és nem használtunk óvszert. Persze, ha esetleg gyerekem lenne tőle, sose tudná meg, de ettől még elég meredek húzás egy világsztártól teherbe esni. Mégis mit gondoltam, én idióta?
Ideges voltam ebben a hónapban, mert most tényleg nem akartam teherbe esni. Szörnyű volt, hogy teljesen egyedül kellett ezen átesnem, hiszen a biztonság kedvéért senkinek nem beszéltem Harryről, még a szüleimnek se, pedig őket mindig tájékoztattam az apajelöltekről. Nem. Ha esetleg teherbe esek, nem adom meg annak az esélyét, hogy kiszivárogjon. Senki nem fog róla tudni, csak én.
Sose vártam úgy a napot, hogy megjöjjön, mint ebben a hónapban. Mindig pontos szokott lenni, viszont amikor kellett volna, semmit nem találtam a bugyimban. Öt percenként, görcsösen nézegettem, hogy van-e valami jele annak, hogy nem vagyok terhes, de hiába akartam, az elkövetkezendő egy hétben sem jött meg. Csak nekem lehet ekkora szerencsém. Annyira jellemző, hogy mindig minden akkor sikerül, amikor már nem akarom. De még csak mást se tudok hibáztatni, mert ez egyedül az én hibám. Erről csak én tehetek.
Miután biztos voltam benne, hogy nem csak késik a havim, felhívtam a nőgyógyászomat, hogy időpontot kérjek. Legszívesebben a falba vertem volna a fejemet, amiért ilyen hülye voltam. A doki jókedvűen fogadott, ellenben vele én kétségbe voltam esve. Miután elmondtam, hogy miért jöttem pontosan, felfektetett a székbe, és megvizsgált. Örültem volna, ha gyorsan a végére érünk, de ezek a vizsgálatok mindig olyanok, mintha az örökkévalóságig tartanának.
- Gratulálok kismama – szólalt meg végül, mire lecsuktam a szemem, és hagytam, hogy lefolyjon pár könnycsepp. – Remélem, ezek örömkönnyek – mosolygott az orvos.
- Azok – válaszoltam, ám nem teljesen volt igaz. Egyrészt örültem, hiszen megkaptam, amit akartam. Most már a gyermekemet hordom a szívem alatt, csakhogy rossz embertől.
- Négy hetes – tudatta velem, amikor a kezembe nyomta az ultrahang képet. Pontosan tudtam, hogy ennyinek kell lennie, úgyhogy nem lepődtem meg. Még magyarázott valamit arról, hogy mikor kell visszajöjjek, illetve, hogyha valami van, azonnal hívjam fel, majd elhagytam a rendelőt.
Le kellett ülnöm odakint egy kicsit, hogy összeszedjem magam. Bámultam a kis pontot a képen, és annyi minden átfutott az agyamon, hogy szinte beleszédültem. De végül csak egy gondolat maradt meg: anya leszek!
Bepattantam a kocsiba, és anyáék házáig meg sem álltam. Berontottam a lakásba, és köszönés nélkül támadtam rájuk. Boldogan újságoltam a nagy hírt, immáron mindenféle negatív gondolat nélkül, aminek ők is örültek.
- Ki az apa? Nem is mesélted, hogy találtál egy új férfit – hozta fel apa a kellemetlenebb témát.
- Azt hittem, hogy most sem lesz belőle semmi, szóval nem tartottam fontosnak. Az apja imádnivaló, nagyon rendes, és remélem, hogy sosem tudja meg, mit tettem vele, mert egyáltalán nem érdemli meg ezt – hajtottam le a fejem.
Erre nem mondtak semmit, és nem is volt rá szükség, mert már többször is kifejtették a véleményüket azzal kapcsolatban, amit csinálok. Nagyon jól tudtam, mi a véleményük, és meg is értettem őket, sőt most még egyet is értettem velük, de nem hiányzott volna, ha most tartanának oktatást a becsületességről meg a tiszteletről.

Ha őszinte akarok lenni, ez a kilenc hónap nem volt valami boldog az életemben. Tudom, hogy én vállaltam, hogy apa nélkül, egyedül végigcsinálom, de jó lett volna, ha valaki mellettem áll. Nem úgy, mint a szüleim, és a barátaim, hanem mint egy társ. Rossz volt látni, hogy míg én egyedül járok a vizsgálatokra, addig a többi kismamát a férje kíséri, és boldogan jönnek ki a rendelőből, amikor megtudják, hogy milyen nemű a gyermekük. A terhesség meg ugye fel is erősítette ezek az érzelmeket.
Az ügyfeleimmel türelmetlenebb voltam, de a munkámat ugyanúgy végeztem. Rengeteg gratulációt kaptam, és a „ki az apja” kérdést is megtanultam kezelni. Kaptak egy finomított verziót, miszerint véletlen csúszott be, de egyáltalán nem bánom. Azért azzal mégsem dicsekedtem, hogy felcsináltattam magam. Pedig illett volna felvállalnom a tetteimet.
Amikor anyu terhes volt velem, feljegyzéseket csinált minden pillanatról, amiket imádtam visszaolvasni. Ezt a szokását megtartotta a későbbiekben is, így a gyerekkoromról is mindent tudok, még azokat a dolgokat is, amikre nem emlékeztem magamtól. Úgy gondoltam, ez egy nagyszerű ötlet, és mivel én is örültem, hogy vannak ilyen dolgok összeírva rólam, talán majd az én gyerekem is értékelni fogja, szóval követtem anyukám példáját, és amolyan hónapos feljegyzéseket készítettem.
Július: Még semmit nem érzek, de a tudat, hogy egy apróság növekszik a pocakomban, boldogsággal tölt el. Teljesítettem a feladatom, születésem, létezésem értelmet kapott. Lesz kinek továbbadnom a tudásom, és ha már én nem leszek, egy apró darab mégis marad belőlem a világnak. Viszont rengeteg dolog miatt aggódom. Remélem, minden rendben lesz a kicsivel. Annyi szörnyű dolgot hallottam, és nem élném túl, ha valami baj történne.
Augusztus: Szörnyűek ezek a reggeli rosszullétek. Nem hogy enyhülnének, egyre elviselhetetlenebbek. Van, hogy egész nap nem eszek semmit, mert úgy érzem, kijönne belőlem, így ahelyett, hogy híznék, még fogytam is. Anya próbál etetni, de egyszerűen nem kell, pedig tudom, hogy a magzatnak szüksége lenne rá.
Szeptember: Csillapodott a rosszullétem, most már csak egyes szagokra kap el a hányinger. Ilyen például a kávé, ami eddig a lételemem volt. Felfordul tőle a gyomrom. A hasam már növekszik. A szemfülesebb emberek már észre is vették. Akik ismertek, meglepődtek, de diszkréten kezeltél az információt, miszerint egyedülálló vagyok, illetve gratuláltak nekem. A három hónapos vizsgálaton mindent rendben találtak, szóval egy kicsit meg is nyugodtam.
Október: Már igencsak nehezen boldogulok a hasammal. Azt mondják, nagyobb, mint az átlagos. Fura a fekvés, hason már esélyem sincs aludni. Megérkezett a fokozott érzelmi állapot is. Van, hogy túlontúl boldog vagyok, van, hogy rettenetesen szomorú. Az eredmény lényegében mindig ugyanaz: sírás. Híreket már ezer éve nem olvasok, teljesen felzaklatnak. Egyik reggel arra keltem, hogy mocorog a hasam. Apró rúgások, de ezáltal tényleg tudatosult, hogy egy élő csöppség lakik odabent.
November: Rengeteget mozgolódik mióta először megéreztem. Kellemes és kényelmetlen érzés is egyszerre. Még van helye, így nem okoz különösebb fájdalmat, viszont akárkivel találkozom, mindenki a hasamat szeretné megfogni. Már most imádják, mi fog rá várni, amikor megszületik?
December: Annyira várom már, hogy lássam, hogy néz ki, van-e hajacskája, hasonlít-e rám. Persze, még maradjon odabent, erősödnie kell még, hiszen csak hat hónapos. A hasam sokszor feszül be, de az orvos azt mondta, ez természetes, ha erős fájdalmakkal társul, akkor viszont azonnal keressem fel. Szerencsére erre még nem került sor, remélem, nem is fog. Ebben a hónapban éreztem magam a legjobban. Csak a gyermekvárás öröme kísért, semmi rossz gondolat.
Január: Épp a dokitól jövök, aki szerint kislányom lesz. A szüleimmel már gondolkoztunk pár néven, de még nem jutottunk dűlőre.  Már nagy a hasam, de így sem elég a hely a drágámnak. Rengeteget forgolódik, sokszor úgy érzem, szétrúgja az oldalamat, vagy egy jól irányzott rúgással eltöri a bordámat. Aludni se hagy, de meglepő módon ez csak megnyugvással tölt el. Így legalább tudom, hogy minden rendben van vele.
Február: Már csak két hónap a kitűzött időpontig. Türelmetlen vagyok, de tudom, hogy még bent a helye. Most már tisztán kivehető az ultrahang képen, hogy merre áll a lábacskája, a cuki kis nóziját is láttam már. Egyre kíváncsibb vagyok, hogy néz ki. Mivel már nagyon kényelmetlen, hogy kicsi a hasam a méretéhez képest, várom, hogy leteljen a maradék idő. Ráadásul az utóbbi időben a lábam is elkezdett bedagadni, szóval eljöttem szabadságra, mert már amúgy is nehéz volt sokat állni a nagy hasammal.
Március: Úgy hullámzik a hasam, mint a tenger, amikor vihar tombol rajta. Éjszakánként a legaktívabb, így elég nyugtalanul alszom. A barátaim babaruhákkal leptek meg, és én is kinéztem a bútorokat, ám még nem vettem meg őket. Apának mindent a lelkére kötöttem, így ha kórházba kerülök, és megindul a szülés, ő azonnal intézkedik. Jó, hogy van, akikre számíthatok.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Különös történet, nem sablon és remekül írod. Mindenkinek ajánlom hogy olvassa el hiszen remek, további jó írást. Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm, igazán jól esik ezt olvasni! :)

      Törlés
  2. Szia Lari! Vegre visszafoglalhatom a megerdemelt helyemet az elso kommentelok kozott. A resz nem mondanam,hogy esemenydus lett, de eleg meresz,kreativ otlet volt toled ez a terhessegi naplo , melyet szemely szerint imadtam. Nagy otletet adtal! Illetve meg szeretnem jegyezni,hogy egeszen tajokozott,pontos leirast adtal a terhessegrol. Kivancsi vagyok googliztal vagy mashonnan szedted az infokat????

    Illetve van meg egy dolog. Erdeklodve varom  h vajon ki lesz a keresztanyja a gyereknek. Tudom...egy kicsit korai meg.... Illetve nagyon remelem, hogy a kislanyt nem Hope-nak, vagy Anne-ek fogjak hivni.( Bocs ha az elkepzelesed e kozott a ket nev kozott mozgott) Mint tudod sok-sok blogot tudhatok a hatam mogott. Kereken negy eve uzom ezt a kemeny feladatot(marmint a 1d ficik olvasasat) es el kell h mondjam, a legtobb "Harry az apa es van egy lanya" blogban vagy az Anne vagy a Hope jon elo. Mindketto szep nevnek tartom, de konyorgom legyen valami kreativabb!!!!:D mondjuk nem Rainbow-ra gondoltam mert olyat mar lattam. ( NE KERDEZD XD) Mindenesetre kivancsian varom a kovetkezo reszt. Azt is megjegyeznem h ez a tortenet meroben mas mint az elozo. Irasmod stb.... olyan mint ha erettebb lettel volna. (Persze ez nem igy van. Ezt mondketten tudjuk XD)
    Mindenesetre felnezek rad es tukon ulve varom a reszt. Puszi Kajak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Életke!
      Van egy rossz hírem: nem te lettél az első, de ne aggódj, tényleg nem ez számít:) Mihez adtam ötletet ezzel a terhességi naplóval? o.O Haha, hát végignéztem már egy pár terhességet, meg annyit voltam kisgyerekek közelében, hogy az valami hihetetlen. De jó tudni, hogy nemcsak én gondolom azt, hogy tájékozott vagyok, hanem ez tényleg látszik :$ Tehát nem googliztam. Minden saját kútfőből :P
      Keresztanyja? Huh, hát én ezen nagyon nem gondolkoztam, nem is volt tervbe, de ha ez egy célzás volt, akkor megbeszélhetjük ;)
      A kislány nevéről már beszéltünk, illetve a mai rész címe is elég árulkodó. A Rainbow még mindig meredek nekem, különleges név mindenesetre.
      Nem, nem lettem érettebb, csak érettebb gondolkodást igényel. Elvégre nem egy 18 éves lányról van szó, hanem egy 26 éves, felnőtt nőről.
      Cuki vagy, tényleg:) Köszönöm, hogy írtál. Millió puszii: LARI (mert kérted;))

      Törlés
  3. Sziaa :)
    Nagyon tetszik a rész, jó ötlet volt ez a napló ;) remekül írsz, és szerintem nagyon jó történet lesz belőle, ha így folytatod :) várom a következő részt, kíváncsi vagyok a folytatásra!!
    Ui.: a Bastis blogba nagyon jól haladok, már mindjárt az 50.fejezet jön. Nagyon tetszik :)
    Lulu xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lulu!! :D
      Örülök, hogy még ez a számomra gagyinak titulált rész is tetszett. Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, és őszintén remélem, hogy nem okozok csalódást:)
      A Bastisat azóta már elolvastad, és azt a kommentedet is nagyon-nagyon köszönöm. Tündér vagy:)
      xxx L.

      Törlés
  4. Szia.
    Nagyon tetszik a blogod. Imádom a történetet. Ahogy eljezdtem olvasni egybol magaval ragadott a törtènet pedig meg csak 3 fejezet van fent. IMÁDOM!!!<3
    Petra:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, nem tudod, milyen jól esnek a szavaid. Örülök, hogy tetszik, én nagyon igyekszem:)
      Köszönöm neked is, hogy írtál, mert ezek a visszajelzések sokat jelentenek.
      Larissa

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett ez a fejezet is, egyszerűen imádom, ahogy írsz és a történet is megfogott, érdekes! Izgatottan várom a következő részt! :)

    Ui.: A lány idősebb Harrynél? Ha igen mennyivel? Bocsánat, lehet figyelmetlen voltam és már leírtad, csak most a gondolataimba férkőzött és nem hagy nyugodni. :D
    Sok sikert a történethez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, ismétlem itt magam a válaszolgatás közben, de neked is mondom, hogy nagyon jól esik, amiket írtok. Tényleg örülök, hogy tetszik, és igyekszem, hogy a későbbiekben is szeressétek.
      Clair korára rátérve, igen idősebb Harrynél, mert amikor találkoztak, akkor Harry 21 volt, a lány pedig 26. Szóval öt év van közöttük. Különösen jól esik, hogy ezt megjegyezted, mert ebből látom, hogy nemcsak átfutod, hanem tényleg figyelmesen olvasod. Köszönöm! :)
      Szintén köszönöm, hogy írtál, és látom, fel is iratkoztál, szóval most már triplán köszönök mindent! :)
      Puszi, Lara

      Törlés
  6. Hellobello Kedvenc Írónőm!
    Hmm az a fránya bűntudat, de legalább jól sikerült az este, mert lesz egy édibédi kis Harryje, mondjuk kislányba :D
    Ha híres lenne az én gyerekem apja, és egy éjszakás lenne, én is titkolnám:D Nem szeretnék apum haragjával szembe lenni xD de lehet örülne egy kis unokának xDD na kicsit előre szaladtam
    Ez a hónapos dolog tökre jól kitaláltad, én is szeretnék is majd ilyet, csak emlékeztess :D xDD vagy akkor is ezt fogom olvasni :D Remélem uram a kövi részben megjelenik xD
    Pusziiii Orsi :)

    VálaszTörlés