Találkozás

Már nagyon régóta szerettem volna naplót írni, de valamiért mindig elmaradt ez a cselekvés. A mai napon viszont megismerkedtem egy fiúval, és úgy gondolom, ez a megfelelő alkalom, hogy valójában írni kezdjek a mindennapjaimról. Emlékezni akarok minden pillanatra, és mivel én mindig mindent elfelejtek, le szeretném írni a legapróbb dolgokat is, hogy majd amikor öreg éveiben újra elolvasom, mosolyogva gondoljak vissza ezekre a dolgokra, amik bármilyen hihetetlenek is, velem történtek meg. Tehát, rá is térnék a naplóm első, hivatalos eseményére.
- Szükségem van egy kis szünetre – mondtam a fotósnak, aki megállás nélkül kattintgatta a gépet. Egy új fotósorozaton dolgozunk, és mivel elég nagy mennyiségű anyagot karol fel, már legalább két órája pózoltam a vakufényben.
Eric szerencsére teljesítette kérésemet, így miután még lőtt két képet, szabadjára engedett. Első teendőm a mosdóban akadt, közben próbáltam ellazítani az arcizmaimat, mert úgy éreztem, mintha már alapjáraton is grimaszolnék. A második utam az utca végére vezetett, ahol a kedvenc kávézóm székhelye volt. Imádtam, mert a közelben volt, így az ilyen alkalmakkor mindig át tudtam szaladni, gyors volt a kiszolgálás, így nem késtem el, és nem mellesleg itt kaptam a legfinomabb kávét, amit valaha ittam.
A szünetem összesen húsz perces volt, ám ebbe beletartozott a sminkem és a hajam megigazítása, ezért a fotózáson használt, leopárdmintás miniruhában léptem ki az ajtón, hogy a lehető leghamarabb eljussak a kávézóhoz. Az utca közepén azonban egy kisebb tömeg fogadott, akiken hiába próbáltam átverekedni magam, nem mutattak túl sok együttműködést. Kíváncsi voltam, hogy mi lehet ott, amiért ennyire visítani és tolongani kell, és amikor megláttam rajongásuk tárgyát, rögtön meg is értettem őket. Bár nem ismertem a férfit, akivel mindenki közös képet szeretett volna csinálni, el kellett ismernem, hogy nagyon lehengerlő látványt nyújtott. Szerettem volna, ha emlékszem majd az arcára, ezért megvártam, amíg a lánysereg nagy része felszívódott, majd odaálltam mellé, megbökdöstem a vállát, hogy én is szeretnék egy képet, mire a telefonom kamerájába nézett. Amint elkészült a kép, végigmért a szemeivel, és elégedetten nyugtáztam, hogy tetszik neki a látvány.
- Szép ruha – közölte velem, még mindig engem fixírozva. – A viselőjéről ne is beszéljünk – fűzte még hozzá előbbi mondandójához, amit mosolyogva megköszöntem, aztán megláttam a telefonom sarkában, hogy mennyi az idő, és szörnyülködni kezdtem.
- Nem lesz időm kényelmesen meginni a kávém – mondtam ki hangosan a gondolataimat, aztán gyorsan folytattam tovább az utamat. Már csak pár méter, és oda is érek.
- Meghívhatlak esetleg? – kiabált utánam a szívdöglesztő pasi, mire újra megálltam. Felé fordulva bólintottam egyet, ő pedig mellém szegődött.
- Az az igazság, hogy nincs túl sok időm. Egészen pontosan van öt percem – magyaráztam neki, miközben ő előreengedett az ajtóban.
- Pont elég arra, hogy megtudjam a neved és a telefonszámod – kacsintott rám, kezét a derekamra tette, és a pulthoz vezetett. Először a szívélyesen mosolygó eladónak szerettem volna elmondani, hogy miért jöttem, és csak utána reagálni az előbbi megjegyzésére, de rá kellett jönnöm, hogy a mai mosoly nem nekem, hanem a társamnak szól.
- Ne haragudj, őszinte leszek, de fogalmam sincs, hogy te ki vagy – sandítottam rá. – Csak gondoltam egy ilyen sármos férfival nekem is kell közös kép. Úgyhogy, ha megkérlek, elárulod, hogy miért bámul mindenki, és miért örülnek neked jobban, mint nekem? – döntöttem oldalra a fejem kíváncsian. Először döbbent arccal bámult rám, mintha nem tudná eldönteni, hogy a kérdésem komoly volt-e vagy csak szórakoztam, aztán végül válasz helyett kérdést tett fel.
- Tényleg nem tudod, hogy ki vagyok? – Miután értetlenül megráztam a fejem, végre bemutatkozott. – Liam Payne.
- Larissa Taylor – mondtam ki én is a nevem. – Mit csinálsz, amiért ismernek? – tettem fel következő kérdésem, miközben végre megkaptam a kávémat. Nagy szükségem volt rá, hogy az elkövetkezendő időszakban ne aludjak el a kanapén.
- One Directionről hallottál már? – húzta össze a szemöldökét.
- Persze, de hogy jön ez ide? – Kérdésem után csak jelentőségteljesen nézett rám, mire végre megvilágosodtam. – Ja, hogy tag vagy – csaptam a homlokomra. – Bocsánat a lassú felfogásért, de már két órája csak nézek a kamerába, és nagyon álmos vagyok – magyarázkodtam.
- Miért, mit csináltál? – kérdezett vissza, nekem viszont most tényleg nem volt időm csevegni. A pénztárcámból elővettem egy névjegykártyát, és elé csúsztattam.
- Ha gondolod, valamikor máskor elmesélem, most viszont sietnem kell, mert el fogok késni – mondtam neki. Nem esett nehezemre úgymond randira hívni, mert már a kezdetek óta ilyen vagyok. Ha valaki tetszik, nem ódzkodok a kezdeményezéstől, mert mindig attól tartok, hogy valami igazán jót szalasztok el a félénkség miatt.
- Amint lesz időm, csörgök – ígérte meg, majd adott egy puszit az arcomra, és utamra engedett.
Sietős léptekkel indultam vissza, mert már így is pár perces késésben voltam. Az volt az egyetlen szerencsém, hogy senki nem vette olyan szigorúan a beosztást, ezért ennyi belefért. Amikor megérkeztem, engedelmesen a sminkes keze alá ültem, aki pár pillanat alatt felfrissített, átöltöztem a következő ruhába, amit viselnem kellett, és újra modellé változtam.
A kávé és Liam arcának felidézése sokat segített abban, hogy jókedvűen teljen el a nap többi része.
Nos, ennyi lenne a mai napom. Kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek Liamről. Szerintetek nem fogok ráfázni vele? Érdekel mindenki tanácsa, szóval ne fogjátok vissza magatokat!

xxx Larissa

2 megjegyzés:

  1. Szia L!
    Szeretnélek egy tanáccsal/véleménnyel ellátni. Nagyon sok blogot olvastam. Olyan 3 éve vagyok járatos a fanfictionok, azon belül is a 1D világában. Egy héten olyan 2-3 történetet befalok. Persze számomra már a minőség számít. Mindig beleolvasok az aktuális utolsó fejezetbe, hogy megállapítsam, hogy milyen az író szókincse, választékos-e vagy sem. A történet realitását is értékelem néha és be kell valljam olyan blogba se kezdek bele ami 20 fejezet alatt van. Most még is megtettem és el kell mondjam,hogy( és ilyen még nem volt) az első bejegyzésnél megfogtál. Választékos írásmódot egy kincs, amit őrizned kell.Persze ne félj megosztani velünk!

    A történethez. Nem mondom, hogy még nem találkoztam olyan bloggal ami modell témájú lett volna, mert akkor nagyon nagyot hazudnék. Perzse minden történetből mást lehet kihozni! Csak egyet mondok/tanácsolok. Ne ess abba a hibába, hogy beleraksz valamilyen családi dráma(halál/válás/árva) szálat, illetve a "megerőszakolás/elrablás témát" is hanyagold ha teheted.Ha egy embert a valóságban megerőszakolnak, akkor az megy a pszichológushoz/a rendőrséghez. Nem pedig a barátja fogja leütni azt az elvetemült embert aki ilyenre képes. Egy blog NEM attól lesz jó, hogy túldramatizálod. Persze kellenek bele csavarok, de minél realisztikusabb egy történet annál jobban bele lehet élni magunkat. Persze ez csak az én véleményem, szóval ha már egy kicsit is előrébb látod a történetet miattam, vagy más véleménye miatt MEG NE változtasd! A te történeted, a te választásod!

    Sok sikert továbbra is! egyben biztos lehetsz, egy embert már megnyertél. Mindenképpen követni fogom a blogod! xoxo Kajak

    UI: Bocsi, hogy ilyen hosszú és összefüggéstelen lett, de hát nem mindenki olyan jó író mint te!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mindenekelőtt: nagyon szépen köszönöm, hogy írtál. Nagyon aranyos vagy:D<3
      Az igazat megvallva, én csak egyetlen 1D-s fanfictiont olvastam, pont az ilyen dolgok miatt. Egy jó ideje (pontosan nyolc éve) írok már, és sosem fogom elfelejteni, hol kezdtem, de mára már nem vagyok hajlandó tömeggyártású történeteket olvasni. Ha esetleg van valami tényleg igényes történet, amit ajánlasz, azt szívesen fogadom ;)
      Jómagam igyekszem mindig odafigyelni arra, hogy valóban valami olyat írjak, ami nem általános, és nem minden második történet erről szól. Abban viszont igazad van, hogy a modell dolog elcsépelt, de úgy vélem, hogy ilyen naplószerű talán még nincs. Bár bevallom, nem jártam utána tüzetesebben:$
      Megnyugtatlak, az előbbiekből kifolyólag, nem tervezem senki meggyilkolását, senki életének a megcsorbítását, és nem lesznek benne valószerűtlen események. Legalábbis nem tervezem:D
      Nagyon szépen köszönöm még egyszer, hogy írtál. Tartsd meg jó szokásod, és ha bármi kivetnivalót találsz a későbbiekben, ne félj megírni. Nem olyan típusú ember vagyok, aki megsértődik egy kritika hallatán, és soha többé nem fog írni. Sőt, kifejezetten szeretem őket, elvégre azokból tanul az ember, nemde?
      Remélem, a későbbiekben is sikerül fenntartanom az érdeklődésed.

      xxx Larissa

      UI: Szeretem a hosszú hozzászólásokat, úgyhogy sose kérj bocsánatot érte ;) illetve egyáltalán nem lett összefüggéstelen, és még egyszer tényleg hálásan köszönöm, hogy kaptam tőled visszajelzést! <3

      Törlés