Elfojtott érzelmek

Sziasztok!

Változtattam egy kicsit a menetrenden, és előrehoztam a Liam szemszöget. Illetve a következő is az lesz :) Remélem, tetszik majd ez is nektek. Írjatok véleményt, a következő rész, megint fordulópont lesz ;) 
Köszönöm az előző résznél a sok pipát, kommentet! Nagyon jól esett mindegyik, imádlak titeket!

xxx Larissa

*****************************************


Chapter 20
*Liam szemszöge*
Bess mellett ébredni olyan, mintha a mennyország és a pokol összeolvadt volna, és felhőkön utazva égetnének el. Minden nap az első gondolataim közé tartozik, hogy mennyire édesen szuszog. Rendszerint bámulom egy darabig, ha én kelek fel előbb, de aztán kipattanok mellőle, és nem értem, mi bajom van. Ez a csaj, csak azért van itt, hogy az álcám részét képezze, én pedig rohadtul nem akarok törődni senkivel. Nem értettem magamat, mert még nem tettem túl magam az előző csalódásomon, de amikor rá néztem, elfelejtettem mindent.
Akkor jöttem rá először, hogy kedvelem, amikor elkeseredetten és teljes zavarban arról beszélt, nem tudja, van-e jövője. Abban a pillanatban csak azt tudtam, hogy szeretném jobban megismerni, ezért maradtam. Elbűvölt minden egyes szavával. Az élethez való hozzáállásával, a legapróbb mozdulataival, az egyszerű, de nagyszerű személyiségével. Emlékszem, milyen sokáig ott maradtam beszélgetni. Hosszú idő óta akkor voltam a legjobban önmagam. De amikor hazaértem, eszembe jutott Sophia, a fájdalom, amit ő okozott, és hogy soha többé nem hagyom, hogy ez megtörténjen velem. Amolyan fogadalom volt, és ezután igyekeztem távolságtartó lenni. Legújabb szerepem annyira bevált, hogy fokozatosan láttam, ahogy Bessie is megutál. Akárcsak mindenki más, akinek egy levegőt kell szívnia velem.
- Jól vagy? – Puha ujjak nyomódtak a vállamba, hogy gyengén meglökjenek. Bess felé fordítottam a fejem, zavarban, amiért rágondolva ennyire elkalandoztam. A takaró széléért nyúltam, hogy meggyőződjek róla, takarja a lenti testrészeimet, ugyanis érintése nem segített a reggeli merevedésemen. A francba, és Paul nem érti, hogy miért nem bírom magam megfékezni!
Elegem van az életemből.
Nem tudom, ki vagyok.
Megőrülök érted.
- Aha, jól.
Hátat fordítottam neki, és a kezembe vettem a telefonomat. Azt nyomkodtam, amíg le nem nyugodtam, majd felöltöztem, és elhagytam a szobát. Próbáltam a legkevésbé az útjában lenni. Így is biztos utálja, amiért meg kell osztania velem a szobáját, sőt mi több egy ágyban kell aludnia velem. Egy szót sem szólt, de igaza van, én se szólnék magamhoz, ha tudnám, hogy válaszom csak bántás lesz.
Ezt játszottuk minden áldott nap. Kerültem, amikor csak lehetett, hiszen a közelében nehezebb volt tartani magam. Ezzel egyetemben viszont vele akartam tölteni minden időmet. Nem ő volt az egyetlen, akivel nem kívántam érintkezni. Tulajdonképpen senkit nem bírtam elviselni a környezetemben, mert felváltva érdeklődő és sajnálkozó pillantásokkal illettek. Mindannyijuk közül Zayn volt a legrosszabb. Ugrásra készen várta, hogy mikor omlok össze, hogy segítő kezet nyújthasson. Képtelen volt felfogni, hogy nincs rá szükségem. Lehet, hogy kicsit magányos így, talán az is zavar, hogy mindenki elhidegült tőlem, de tudtam, így a legjobb. Senki nem fog megbántani, és ettől a tudattól jól érzem magam.
Minden rendben is lett volna, ha a hülye média nem kezd az új életmódommal foglalkozni. Tulajdonképpen ez is csak olaj volt a tűzre. Amikor az első bulizós estémen arról írtak, hogy a régi, kedves Liam elveszett, mérges lettem. Az évek során elvárássá vált, hogy én legyek Szent Liam Payne, de belefáradtam ebbe. Meg amúgy is… majd pont a balfasz újságírók, meg fotósok fognak nekem elvárásokat állítani. Lófaszt! Úgyhogy adtam nekik egy kis okot a cikkezésre. Azt hittem egy idő után megunják, de egyre idiótább dolgokat találtak ki, aminek a fele nem is volt igaz, de úgy tűnt mindenki elvesztette bennem a hitét, mert inkább hittek nekik, mint nekem.
Vártam, hogy legyen egy kis szünetünk, mert szerettem volna otthon lenni, elbújni a világ elől, de legfőképp távol lenni Bessietől. Viszont nevetséges, hogy pont azért nem vártam a szünetet, mert nem akartam nélküle lenni. Annyira össze voltam már zavarodva, nem tudtam kiigazodni magamon, nem tudtam, hogy mit akarok. Egyetlen dologban voltam biztos, hogy akkor lennék a legboldogabb, ha Bessie adna nekem egy esélyt. De túl gyáva voltam, hogy elé álljak, és elmondjam neki, hogy érzek. Féltem a visszautasítástól, márpedig száz százalékig biztos voltam benne, hogy utál. Képtelenség, hogy valaki ennyi rossz dolog után képes legyen szeretni. Annyiszor voltam vele bunkó, ha csak arra gondolok, amikor lekurváztam, felfordul magamtól a gyomrom.
Tom hazament a barátnőjéhez, de szerencsére Andy a szünet előtti utolsó koncertig maradt, és ezért hálás voltam. Ő volt az egyetlen, aki soha nem kérdőjelezte meg, mit, miért csinálok. Nem mondta, hogy idióta vagyok, hogy tönkreteszem az életem és saját magam. Egyszerűen csak mellettem volt. Szó sem volt arról, hogy egyetértett azzal, amit csináltam, láttam rajta, hogy egyáltalán nem így van, de úgy döntött, csendben tűr, és inkább partner mindenben. Nekem pedig pont erre volt szükségem.
Így hát a napom nagy részét vele töltöttem, jó messzire elkerülve Bessie barátait. Az ikrektől alapjáraton rosszul voltam, ahogy Bessiehez értek, látszott rajtuk, hogy egymást is képesek lennének szétszedni, csak hogy megkaphassák. Rendesen pofán tudtam volna verni őket. Chloetól meg egyenesen állt a szőr a hátamon. Az a csaj direkt idegesített engem, esküszöm, ebben lelte szórakozását. Volt jó néhány alkalom, amikor őt is le tudtam volna ütni.
- Jó reggelt, fiúk! Az utolsó nap, utolsó koncert, aztán egy kis szünet. Lehet pihenni, feltöltődni. A kérdés, hogy ezt ki, hol szeretné megtenni? – kérdezte Paul.
- Én megyek haza Londonba – vágta rá Niall. – Hiányzik a kényelmes kanapém, meg valami jó sorozat a tévében – vázolta fel, miből fognak állni a napjai. Nem mintha nem tudtuk volna.
- Én is London – jelezte Louis, majd én is betársultam hozzájuk.
- Bessie és barátai, ti is hazamentek, ugye? – szólította meg őket is, mire egyöntetűen bólintottak.
- Nem. Chloe jön velem Los Angelesbe – rázta meg a fejét Harry. Mindenki kettejük között ingatta a tekintetét, és egy percre én is meglepődtem, de aztán emlékeztettem magamat, hogy Styles lát valamit abban a csajban, így minden bizonnyal befűzi magának.
- Tényleg? – hirtelen még a nagyszájú se tudott mit felelni, pedig ez nagy szó, Paul pedig már be is írta őket LA-be.
Nem tudtam, hogy Bessie a szünet után velünk lesz-e még, és ezen csak a koncert előtt gondolkoztam el. Hülyén jött volna ki, ha odamegyek Paulhoz, és efelől érdeklődöm, így inkább csendben maradtam, de igyekeztem kihasználni minden pillanatot, amikor Besshez érhettem. Még egy selfiere is odahívtam, csak hogy adhassak neki egy puszit, közben pedig nagyon szemétnek éreztem magam. Olyat kényszerítek rá, amit ő egyáltalán nem akar, én meg eközben jól érzem magam. De egyszerűen túlságosan is élveztem, ahogy találkozott a bőrünk, már csak attól, ahogy összeért a vállunk, fantáziaképek peregtek le előttem kettőnkről.
- Szóval – kezdett bele bátortalanul, gondolom attól tartva, hogy megint elküldöm melegebb éghajlatra – mit tervezel a szünetre? – Most kéne tömören válaszolni, mintha csak púp lenne a hátamon, de ha ennyire ártatlanul néz rám, akkor képtelen vagyok szemétkedni vele.
- Mivel csak egy hét, bezárkózok a szobámba, és megpróbálok feltöltődni.
- Semmi buli? Családlátogatás? – vonta fel a szemöldökét.
- Miért te bulizni fogsz? – kérdeztem vissza.
- Nem, de a családom hiányzik, úgyhogy hozzájuk megyek haza. – Hangja vádlón csengett, vagy csak én hallottam úgy, nem tudom, de úgy döntöttem, ideje megint visszalépni.
- Hát én nem te vagyok – rántottam meg a vállam, aztán visszatértem a telefonom nyomkodásához, ahogy mindig is szoktam. Ez az én tökéletes álcám. Soha ennyit nem pötyögtem még, mint ebben a pár hétben, de úgy éreztem, ha nem a képernyőre merednék, akkor megállás nélkül Besst bámulnám, és azt senki se értené. Így tökéletesen tudtam adni a nemtörödőm srácot, miközben figyeltem minden egyes mondatára, ami elhagyta a száját.
Amikor mindenki elkészült, Paul beszólt, hogy mehetünk. A fekete kalapomért nyúltam, és miközben feltettem a fejemre, vetettem Bessre egy pillantást. Felém nézett, én pedig hirtelen elmosolyodtam. Csak akkor vettem észre, hogy a szám felfelé gördül, amikor ő is rám mosolygott, majd hála a jó égnek, Louis szaladt oda hozzá, hogy elkapja a két vállánál, és izgatottan az arcába kiabálja, koncert idő van. Még láttam, ahogy nagyokat pislogott a meglepettségtől, majd elfordultam, és elindultam Niall után, aki már gitárjával a kezében a helyén állt.
A koncert után óriási rohanás volt. Mintha égett volna a stadion olyan gyorsan menekültünk kifelé. A szívem hevesen vert az adrenalintól, amit még a színpadon gyűjtöttem be. Elmondhatatlanul feltöltött minden este, és már most hiányzott egy kicsit, hogy jó pár napig nem fogom ezt a fajta örömöt érezni. Nem is tudom, mikor kaptam el Bess kezét, csak éreztem, hogy időnként meg kell állnom, hogy felvegye velem a lépést. A többiekkel együtt szaladtunk, a kisbuszokban ülők és a mögöttünk lévők is hajtogatták a siess szót, majd amint bezárult utánunk az ajtó, a mi kocsink is meglódult a reptér felé.
A repülőn is úgy intéztem, hogy Bessie-vel együtt üljünk, amivel nem is tudom, hogy miért kínoztam magam. Úgy voltam vele, ha ez az utolsó nap, amikor látom, akkor kihasználom. Már amennyire korlátaim engedték.
- Egész jól megszoktad a repülést – jegyeztem meg csak úgy mellékesen, mikor már a levegőben voltunk, hiszen emlékeztem, ahogy egyszer Zaynnel beszéltek róla, mennyire ideges felszállás előtt.
- Ja, mivel mostanában rá voltam kényszerítve – nézett ki az ablakon. – Gyönyörű – mondta álmélkodva, úgyhogy odahajoltam, hogy én is kinézzek. Nem mintha nem láttam volna már egy tucatszor, de érezni akartam a közelségét.
- Valóban. – Meglepődtem mennyire visszafojtott volt a hangom, de éreztem az arcomon, ahogy vette a levegőt, és ez ösztönösen ilyen reakciót váltott ki belőlem.
Visszahúzódtam, és hátradőltem a székemben. Szörnyű volt most ülni, jelen hangulatomban biztos le tudtam volna futni a maratont. Lassú zeneszámokat hallgatva próbáltam kikapcsolni, és elérni, hogy ne legyek fent megint hajnali 3-ig, de kezeimmel addig piszkáltam a zsinórt, amíg megszakadhatott benne a szál, és ennek következtében elhallgatott.
- Remek, a legjobbkor – zsörtölődtem.
- Mi a baj? – nyitotta ki Bess a szemét, és megállította a saját telefonján a zenét.
- Tönkrement ez a szar – mutattam neki, mire ő felajánlotta az fülese egyik felét.
- Nem tudom, milyen zenét szeretsz, de biztos jobb, mint a semmi – tette hozzá, mielőtt elfogadtam. Közelebb dőlt, hogy egyikünk füléből se essen ki, majd visszahunyta a szemét, és pár számmal később már a vállamon aludt.
- Francba, francba, francba – hajtogattam idegesen, miközben mozdulatlanul ültem, hogy ne ébresszem fel. Megijedtem, hogy mennyire jó érzés, magamon tudni, ennyire közel.
- Neked mi bajod? – lökött meg Louis a hátam mögül, amivel elérte, hogy Bess fészkelődve a másik oldalra döntse a fejét. A megkönnyebbülés és a Louis iránt érzett haragom egyszerre áramlott végig bennem.
- Az, hogy lökdösöl – förmedtem rá.
- Jól van, ember, bocs, hogy kérdeztem. Csak tudnám, hogy mi az istenért szólok még egyáltalán hozzád. – Olyan idegesen vágta magát hátra, hogy hallottam, ahogy a teste és a szék háttámlája találkozott. Nem foglalkoztam vele, volt ennél nagyobb gondom is.
Az út felénél én is elaludtam, de már amikor felkeltem tiszta ideg voltam. Szótlan maradtam, mert tudtam, hogy normális stílusban semmi nem jönne ki a számon. Utáltam látni, Bess mennyire örül, hogy végre itthon van, és nem kell tovább velem kínlódnia. Csapkodtam a bőröndjeimet is, és hangosan káromkodtam, amikor másodjára is kiesett az egyik a kezemből.
- Elisabeth, veled a napokban felveszem majd a kapcsolatot – szólt neki oda Paul. Már engem is zavart, hogy így szólítja, mert már annyiszor kérte, hogy ne nevezze így. – Liam, viselkedj a szünetben, és tájékoztass mindenről, amit tenni szándékozol – intézte hozzám is könnyfakasztó búcsúszavait. Dühösen álltam a tekintetét, jelezve, hogy nem vagyok hajlandó beszámolót tartani neki az életemről. – Rajtad tartom a szemem – figyelmeztetett még egyszer, majd beszállt a kocsiba.
- Bessie, gyere már – szólongatta az ikrek egyike, mivel ők már az autóban ültek. Felhúzott szemöldökkel méregette összekulcsolt ujjainkat, de végül elfordult, és megpróbált türelmesen várni.
Valójában rettentően kapóra jött, hogy a nyilvánosság előtt párként kellett viselkednünk, mert így kényszernek is beállíthattam a csókjainkat. Gondolkodás nélkül hajoltam le hozzá, vékony derekára szorítva egyik kezemet, közelebb húztam, és megcsókoltam. Annyira apró és védtelen volt a karjaim között, soha nem akartam elengedni, mégis megtettem, még mielőtt feltűnő lett volna a viselkedésem.
- Legyél jó! – nézett fel rám.
- Mindig az vagyok – vágtam egy ártatlan fejet, aztán megvakartam a tarkómat, és nem tudtam, hogy mi a fenét csináljak vagy mondjak, mert még mindig egymással szemben álltunk, és egyikünk sem mozdult.
- Hé, tartjuk majd a kapcsolatot, ugye? – jelent meg mellettünk Zayn, engem kicsit arrébb lökve. Legszívesebben a betonba vertem volna a fejét, annyira rohadtul féltékeny voltam rá. Olyan lazán kérdezte meg ezt az egy mondatot, ahogy én sosem tudtam volna, pedig valami hasonlót kellett volna nekem is mondanom.
- Persze, hívj, amikor van időd. Na, de szaladok, mert türelmetlenek – mutatott a háta mögé a barátaira, majd adott az arcára egy puszit. Kezem ökölbe szorult, úgy kellett erőszakkal kifeszítenem az ujjaimat, hogy vissza tudjak neki integetni, amikor gyorsan felém intett.
Eszem ágában sem volt beszélgetni Zaynnel, azonnal sarkon fordultam, és bevágtam magam a saját autómba. Nem volt szükségem sofőrre, én magam akartam vezetni, hogy ezzel is nyugtassam magam. Tisztában voltam vele, hogy jóval túlléptem a sebességhatárt, de épségben hazaértem, és megkönnyebbülten léptem át a küszöböt.
Kezdeti nyugalmam csak egy napig tartott, a másodikon még soha nem éreztem ennyire magányosnak magam. Kezdtem megbánni, hogy ekkora házat vettem egymagamnak, mert ez csak fokozta az érzést, hogy egyedül vagyok. Minden időmet az edzőteremben és a tévé előtt ülve töltöttem, miközben észrevétlenül fogyott a cigi. A telefonomért nyúltam, és végiggörgettem a telefonkönyvemen az ujjam, hogy megkeressem a Szombat2 néven elmentett lányt. Tudtam, hogy hülyeséget csinálok azzal, hogy áthívom, hiszen a legutóbb is napokba telt, amíg levakartam magamról, de tudtam, hogy ő nem fog kitálalni a médiának.
Skylert nem kellett győzködni, biztosított róla, hogy máris jön, amit kaján vigyorral vettem tudomásul. Mekkora ribanc. Na, mindegy, kapóra jön. Továbbra is elégedetten nyúltam a cigis doboz felé, ám üres volt. Mérgelődve álltam fel, hogy elővegyek egy másikat, majd még két szálat elszívtam, amíg a szórakozásomra vártam.
Be volt kamerázva a ház, így láttam, amikor megérkezett. Kiszállt a kocsiból, és olyan rövid szoknyában billegett a ház felé, amilyet még nem láttam. Mielőtt csengethetett volna, már előtte álltam, és beengedtem.
- Senki nem látott – jelentette, majd elhaladt mellettem, és előttem ringatva csípőjét haladt befelé.
Megcsalom Besst! Nem sok kellett, hogy hangosan felhorkanjak a gondolatra. Bessie nem is az enyém. Nem a barátnőm. Soha nem is lesz.
Erősen vágtam Skylert a falhoz. Nyekkent egyet, ahogy találkozott vele, ennek hatására pedig egy kissé magamhoz tértem.
- Bocs – vágtam oda nem túl kedvesen, de legalább mondtam valamit.
- Ne aggódj, tudom, hogy az első menet sosem könnyű veled – lehelte a számra, de mielőtt megcsókolhatott volna a kanapé felé kezdtem taszigálni.
Nem foglalkoztam azzal, hogy mi jó neki, és mi nem. Elvesztettem a fejem, fájdalmas nyögései tovább fokozták vágyamat, így hát kíméletlenül dugtam. Amikor végeztem, leszálltam róla, kihajítottam az óvszert a kukába, és egy pohár vízzel a kezemben nekidőltem a pultnak.
Gratulálok, Liam, most aztán mindenkinek bebizonyítottad, hogy mennyire nem érdekel Bessie. Annyira szorítottam a poharat, hogy féltem, a kezem között törik össze, ezért inkább letettem. Sosem utáltam még magam ennyire.
- Sky! - szólítottam meg, hogy rám nézzen. Időközben magamhoz vettem egy takarót, és azzal sétáltam felé. – Kérsz valamit? – Megrázta a fejét, úgyhogy melléültem, és bűntudattal küszködve, átkaroltam. – Mi a helyzet veled mostanában?
- Nem sok. Na és veled? Nem vagy túl jó passzban. – Mindig megpróbált kisajtolni belőlem valamit, de sose mondtam semmit. Senkinek nem beszélek arról, hogy vagyok, mi bajom van, biztos nem egy jóformán idegennel fogom megosztani.
- Már jobban vagyok. Hála neked – tettem hozzá, mire halványan elmosolyodott.
- Tudod, hogy bármikor hívhatsz – jelezte ily formán, nem akarja, hogy megint eltűnjek.
Inkább nem válaszoltam rá semmit, tudtam, hogy nem fogom felhívni, csak úgy meg nem ígérgetek mindenfélét. Ehelyett az álla alá nyúltam, és megcsókoltam. Karjaimba kaptam, és ezúttal a szobába vittem, ahol törlesztettem neki az előbbi bunkóságomért. Igazából ezt is önzőségből csináltam, hogy jobban érezzem magam, de erről neki nem kellett tudnia.
Nem akartam egyedül maradni, ezért a nap további részére is marasztaltam. Nagyon jól tudtam, hogy a tűzzel játszom, de őszintén reméltem, hogy kettőnk között marad minden, ami történt, és akkor viszont volt egy jó napom.

8 megjegyzés:

  1. Drága Larissa! :)

    Liam Payne egy mocsok! Egy analfabéta mocsok! Hát ha ennyire nehéz megjátszani neki, hogy utálja Besst, talán nem lenne könnyebb, ha nem színészkedne? Ha hagyná, hogy történjen, aminek történnie kell? Elengedhetné magát, és igen, tudom, hogy fájt neki, ami Sophiával történt, de nem fordulhat be örökké. Nyissa ki a szemét, és ne legyen ennyire önző, hogy csak a maga jója érdekli! Lássa meg végre, hogy Bessie is szenved, és odáig meg vissza vannak egymásért! Bess nem az a lány, aki megbántja őt, mert ő az EGYETLEN lány, aki a sok szar ellenére is szereti Liamet, teljes szívéből, önzetlenül. És Liam is ilyen. Egy önzetlen ember, csak túlságosan beleragadt a saját maga által kreált szerepbe, és ebbe bele fok őrülni, ha hamarosan nem vedlik vissza az igazi önmagává.
    Nagyon sajnálom, hogy mindketten ilyen kis csökönyös csacsik, de remélem, hamarosan megtalálják a magukhoz való eszüket.
    Imádtam a részt, Zayn pedig nekem egyre jobban kezd úgy tűnni, hogy direkt provokálja a Bessiam-duót. Mintha rá akarná ébreszteni őket, hogy "Hellóka, titeket egymásnak teremtettek, ne legyetek ilyen ostobák!"

    All the love, D (aka Dodi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dorothy!

      Ha hiszed, ha nem, tökéletes egyet értek azokkal, amiket Liamről mondtál. Amikor írni kezdtem, nem terveztem, hogy ennyire hosszúra nyúlik majd Liam bunkó énje, de azt hiszem, akármilyen utálatos is legyen, én beleszerettem ebbe az énjébe. Ezért egy kicsit nehéz róla lemondani.
      Nagyon aranyosak a szavaid Bessie-vel kapcsolatban is. Bizony, ő aztán minden rossz ellenére, kitartóan szereti, és látja benne a jót. Pont ezt szeretem benne, hogy ő mindenkiben meglátja.
      Már nem sok kell ahhoz, hogy megtalálják az egymáshoz vezető utat, alig várom, már hogy odaérjünk, és együtt örülhessünk nekik! :P
      Zaynnek pedig valóban ez a szándéka. Már a kezdetekről fogva. Valljuk be, jól csinálja a dolgát, haha ;)

      Nagyon szépen köszönöm ezt a csodás kommentet, nagyon élveztem olvasni, és örülök, hogy tetszett ez a rész is.

      Millió Puszi, Lara

      Törlés
  2. Szióka :)
    Ejejj hát itt van a nemkedves Liam... kis önző xD
    De azért örülök, hogy kedveli Bessiet és így érez iránta :) jaj olyan cukik lennének együtt, már nem bírok sokáig várni :D
    Zayn pedig nagyon jó munkát végez :D a sapis jelenetem a következő részben lesz? :D
    És elárulok egy titkot: a rész olvasása közben azon kaptam magam, hogy Bessiet úgy képzelem el mint téged :'DD (remélem örülsz) úgyhogy fel kellett görgetnem az oldal tetejére, hogy megnézzem a képet Bessieről xDD hát igen, ha Bessie szemszög van, akkor őt nem kell elképzelni, mert az ő szemével látjuk a dolgokat :D
    Puszii
    Lulu ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drágaságom!
      Mondtam, hogy itt nem lesz semmiféle jófej Liam haha :D Én is várom már a cuki kis jeleneteiket, remélem, ti is olvadtok majd rajtuk, nem csak én *-*
      A sapis jelent a következőben lesz igen, remélem, tetszeni fog, amit kihoztam belőle ;)
      Olyan jót nevettem, amikor olvastam, hogy Bessie-t úgy képzelted el, mint engem. Ez nagyon aranyos :DD Örülök neki bizony :PP
      Köszönöm, hogy írtál! :*
      Lara

      Törlés
  3. Kedves Larissa! :)
    Hűha, igazából belém fojtottad a szót, nem erre számítottam, de pozitív meglepetés számomra ez a rész. Persze, nem gondoltam, hogy rosszabb lesz, csak szünetet nem kombináltam bele és ennyi lehetőséget, de nagyszerűen kihoztad belőle a legtöbbet és még egy új szereplőt! Kíváncsi vagyok, hogy a továbbiakban ő milyen szerepet tölt be, lesz-e fontossága - valamiért úgy érzem, igen -,de erre majd előbb-utóbb választ is kapunk,ugye.
    Hát Liam Payne tényleg egy őrült hülye! Kenyérpirítóba való szörf-félisten! Lehet én vagyok rossz helyzetfelismerő, de azért szimpatikus volt, amikor arra gondolt,hogy megcsalja, mondjuk nem is az,amikor úgy döntött igen. Bár ő egyezett meg magával,hogy nem, azért mind tudjuk, ha tényleg ilyen mániákusan gondol Bessiere, akkor ennél jobban emészti majd fel ez a kis bűn is, amit nem vásárolhat meg. Nagyon emberi, ahogy mindig gondolata Bessie, minél jobban ki akarja seperni és annál bensőségesebb viszonyt épít fel magában, annál jobban mániákus. Egyszerűen Liam Payne ismét fantasztikus, kidolgozott személyiséget kapott! Bár nem értek egyet a fafejűséggel, de már arra is gondoltam, hogy hol van az anyukája, hogy nem torkolta le, és egy Liam Paynet az anyukája torkolhat csak le! Bár lehet egy apai nyakleves többet segítene... Mindenesetre őrült,de számomra izgalmas, ahogy próbálja kicsikarni Bessieből ezeket az apró érintéseket, na meg mellette ébredni. Kellemetlen, Payne, haha.
    Örülök, hogy ilyet is olvashattam tőled, gazdag ötlet volt fantasztikusan kidolgozva. Nem tudom, hogy előtte vázlatot készítesz-e vagy a legtöbb írás közben jön,de nagyon szépen nem lehet hibát találni benne. Amúgy ámulok és bámulok,hogy ilyen rendszeres vagy és gondoskodó az olvasókkal! Szerintem ez is említésre méltó! :)

    Sokszor ölel,
    Violet Begonie (most kicsit fáradtan)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Violetem! (Kezd egyre furcsább lenni, hogy nem az igazi nevünkön szólítjuk egymást. Vagy csak nekem? :D Persze, jobb a névtelenség :P)
      Te nagyon ismersz engem, hogy tudod, hogy Skylernek itt nincs vége. Nem lehet meglepetést okozni, ez kész :D
      Kenyérpirítóba való szörf-félisten! Kedvenc, kedveenc, kedveeeenc :DDDDD
      Nekem is szimpatikus volt az a gondolat, csak olyan hülye, hogy mégis megteszi haha. Amúgy már tényleg mániákus, ez a poén benne, na meg az, hogy Bessie ebből semmit nem érez. Nem is tudom már, hogy melyik a hülyébb xD
      Basszus, de tnyleg... most még az anya szerepét is le akarod lőni? Ssshhht! xD
      Ébredés, bizony kellemetlen. Mondjuk ha nekem Liam mellett kellene ébrednem, nekem is lenne merevedésem... lány létemre haha.
      Annyira édes vagy, minden szavad magasztal, de tényleg. El nem tudom hinni, hogy láthatod ezt mind ebben a kis firkálmányban, de nagyon-nagyon örülök, és ugyanennyire köszönöm, hogy ilyen sokszor írsz, és igazán, mélyen foglalkozol a történettel.
      Köszönöm, köszönöm, köszönöm :3
      Larissa

      Törlés
  4. Drága Szadista Larissa

    Liamnek kérlek helyettem is keverj le egy anyai pofont. Egy serpenyővel. Kétszer.
    Őszíntén. Mi a fene baja van ennek a srácnak?
    Álljon Bessie elé az isten szerelmére és bökje ki amit mondani akar.
    És mi volt ez a hirtelen dugás?
    Hirtelen dugás Bessel lehet nem "Buta vagyok de nagy mellű" Skylerrel.
    Fhuu.
    Most úgy megrugdosnám.
    Alig várom az újat.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barbee!
      Még rímmel is a szadista Larissa, hát ez nagyon jó!! :D
      A dolog megtörtént, bár az a gond, hogy a pofont nem Liam kapta. Majd a következő részben, látni fogod. Viszont a lényeg, hogy ez a pofon meghozta az eszét.
      Imádom a reakciódat, hát imádnivaló vagy. De teljesen egyetértek. És azt is megengedem, hogy megrúgdosd haha :D
      Jön nem sokára az új.
      Köszönöm, hogy írtál, jó volt olvasni!
      Millió puszi, Larissa

      Törlés