Epilógus

Sziasztok!


Nos, eljött ez a nap is! Itt a Bessiam is fake epilógusa. Csak nekem hihetetlen?
Most nem szeretnék egyelőre hozzáfűzni semmit a dologhoz, mert majd írok egy köszönetnyilvánítást miután összeszedtem a gondolataimat. Egyetlen dologra szeretnélek titeket kérni, mégpedig, hogy mindenki, aki olvasta a történetet, hagyjon maga után egy pár soros nyomot. Nagyon-nagyon sokat jelentene, rengeteg munkám volt ebben a történetben is, és jó lenne minél több visszajelzést kapni.

Akkor a hét folyamán még jelentkezem egy kis köszönő levéllel, amiben többek között a jövőbeli tervekről is lesz szó, úgyhogy érdemes lesz azt is átfutnotok :) Most jó olvasást és jó kommentelést! Nagyon-nagyon-nagyon imádlak titeket!

xxx Larissa

******************************************

Epilógus
Sóhajtva pakoltam be a táskámba a füzetemet és egy tollat. Semmi kedvem nem volt suliba menni, és most még Liam se noszogatott, hogy így tegyek, sőt.
- Biztos nem jössz velem? – hagyta abba a bőröndjébe pakolást.
- Nem tudok – vettem el idegesen az éjjeli szekrényről a telefonomat. Már ezerszer átbeszéltük ezt, ráadásul, amikor először mondta, hogy nem lesz itthon a szülinapomon, ami holnap esedékes, jól össze is vesztünk. Azóta már feldolgoztam, és szent a béke, de tényleg nem mehettem vele.
- Csak egy pár napra legalább – fűzött tovább.
- Sulim van, Liam. Te beszéltél rá, rémlik? – förmedtem rá. – Ne haragudj – hajtottam le a fejemet, amikor láttam, hogy arca elkomorodik a jogtalan bántás miatt. – Szeretnék menni, de nem tudok, és ideges vagyok, mert hiányozni fogsz.
- Tudom – ölelt át. – Megbeszéltük, hogy telefonálunk minden nap. Tudod, ez most nem olyan, mint mikor turnéztunk. Nem kötött, lesz időm mellette – simogatta a hajamat.
- Tudom. Elkések – dünnyögtem a vállába.
- Hívni foglak, még meg is unsz – ígérte meg.
- Sosem unlak meg. Vigyázz magadra – emeltem fel a fejemet, hogy megcsókolhassam.
- Te is – adta a kezembe a táskámat, én pedig szomorúan lépkedtem le a lépcsőn, hogy elinduljak a suliba.
Az együttes még akkor döntötte el, hogy 2016-ban szünetet tartanak, amikor Zayn visszament hozzájuk. Öt év folyamatos turnézás után nagyon megérdemelt volt már, és az ötlettel előrukkoló énekesnek is teljesen igaza volt, hogy mindannyijuknak kell egy kis feltöltődés. Én önző okokból is örültem, hogy Liam végre itthon volt, ugyanis bevallom, nagyon nehezen viseltem, amikor tavaly az év második felében körül-belül négyszer találkoztam vele. Liam az első néhány hetet velem, a családjával és a barátaival töltötte, és ahogy én tudom, a többiek is hasonlóan élvezték a semmittevéssel töltött napokat, azonban egyiküket sem olyan fából faragták, hogy képesek legyenek csak úgy lézengeni a világban. Ötük közül is Liam volt az első, aki megunta a láblógatást, és dalokat kezdett írni más előadóknak, a bandának és néhányat magának is. Egy ilyen dalszerzés miatt indult ma kora délután Los Angelesbe. Nélkülem.
Ugyanis én tavaly májusban beiratkoztam arra a tanfolyamra, amit alapjáraton szerettem, csak most utáltam, mert emiatt nem tudtam Liammel menni. Már csak egy hónap volt hátra a képzésből, és most már nagyrészt csak tapasztalatot szereztünk különböző helyeken. A bölcsőde, ahová én mentem, nem volt messze Liam lakásától, ezért is töltöttem hét napból hatot nála. Hivatalosan nem költöztem hozzá, de ezt már szinte lehetett együttélésnek nevezni. A cuccaim mindenhol ott voltak a házában, és lényegében tényleg ott töltöttem a legtöbb időmet. Szóval tetszett az új szakmám, amelyről nagy valószínűséggel egy hónap múlva papírom is lesz. Szerettem a bölcsiben dolgozni, és már most sokkal több örömömet leltem benne, mint a könyvelésben, amire jó pár évet elpazaroltam. Ráadásul amiatt se kellett aggódnom, hogy lesz-e munkám, mert itt, a gyakorlati helyemen, már most jelezték, hogyha megkapom a papírt a végzettségemről, akkor felvesznek.
A családom miatt se kellett többet aggódnom, ugyanis a kezdeti furcsa hangulat a második találkozás után eltűnt a két család közül, és gyakran tartottunk közös családi ebédeket. Az egyik ilyen alkalommal felmerült, hogy Liam szüleinek van egy házuk, amit nem használnak, és már nem is fognak, mert a fiuk vett nekik újat, az eladással meg nem akartak bajlódni, úgyhogy megmaradt. Felajánlották, hogy költözzünk oda, és emiatt aztán egy elég nagy vita alakult ki. Természetesen szüleim nem akartak elfogadni egy ajándék házat, én sem tartottam jó ötletnek ezt az egészet, Liamék pedig nem értették, mi a baj ezzel, és a végén még mi ketten is összekaptunk. Végül kitalálták, hogy valami nagyon csekély bérleti díjat kérnek érte, és erre már apu is rábólintott, és mivel így nem kellett a régi házért durva árakat fizetni, anyagilag is jól kijöttek.
Talán életemben először éreztem úgy, hogy minden a helyére került, és az életem is tart valamerre. Azt leszámítva, hogy Liam bizonytalan időre egy másik kontinensre utazik, és megint nem látom majd egy ideig, de végül is nem nyavalyoghatok. Már fél éve csak velem foglalkozik, egy-két hetet ki kell bírnom nélküle is.
Amikor beértem a suliba, hiszen ma pont volt két órám, és nem a bölcsiben kellett dolgoznom, leültem a leghátsó padok egyikébe, és az asztalra borulva sajnáltam magamat egész órán. A szünetben Liam írt, hogy szeret, és ír, ha odaért, a második órán pedig, tudván, hogy már nincs itt, még szarabbul éreztem magamat. Ráadásul suli után vissza kellett mennem a házához, hogy összeszedjek néhány cuccot, ami kelleni fog a következő jó pár napban, mert nem akartam egyedül lenni abban a nagy házban. Csak még jobban hiányozna, és egyedül érezném magamat.
A kulcsomat kerestem a táskámban, hogy be tudjak menni, de nem siettem túlzottan, mert nagyon jól tudtam, hogy el fogom bőgni magam, amikor belépek az üres házba, és senki nem fog üdvözölni. De hát meglett a kulcsom, és a cuccaimra is szükségem volt, úgyhogy nem volt más választásom. A házba lépve azonnal a riasztóhoz mentem, hogy kikapcsoljam, mert nem akartam magamra hívni a fegyeseket, ám be se volt kapcsolva.
- Aj, te bolond, mit kezdenél nélkülem? – mondtam félhangosan a szememet forgatva, és kiléptem a cipőmből, aztán a konyha felé indultam, hogy igyak valamit.
- Boldog Szülinapot! – kiabálta nekem egy kisebb hadsereg, élén Liammel, én pedig meglepődve álltam velük szemben, amíg le nem esett, hogy az egész út kamu volt, és képes volt egy fél napig szomorkodni hagyni, csak azért, hogy összehozzon egy meglepetés bulit.
- Nem tudom, mit kezdenék nélküled – válaszolt előbbi kérdésemre, amit ezek szerint meghallott.
- Istenem, te akkora idióta vagy – öleltem meg. – Úgy utállak – motyogtam a nyakába, mire mindenki felnevetett. – Hagyta, hogy két napig duzzogjak, amiért nem lesz itthon a szülinapomon! Összevesztünk miatta – tájékoztattam a vendégsereget hitetlenkedve, mire többen is vigyorogva bólogattak, hogy hallották hírét a dolognak, aztán Chloe kivált a tömegből, és két puszival köszöntött fel, majd sorban követte őt az összes barátom, illetve családtagjaink. Mindenki, aki fontos volt nekem.
Szóval igen, életemben először úgy éreztem, minden a helyére került, az életem pedig tart valamerre, méghozzá jó irányba. És Liam is itt volt nekem, hogy mindig mellettem álljon, az ábrázolt példa alapján még akkor is, amikor nem is számítok rá.

15 megjegyzés:

  1. Kedves Lari!
    Imádlak de hol a gyerek?Abban a hitben éltem hogy bele rakod a részbe a Liam és Bessie pici családját, közös gyerek, házasság és stb....maga a részt imádtam csak hiányzik belőle a saját családja rész... Mondjuk csinálhatnál egy második évadot?mit szólnál hozzá?

    VálaszTörlés
  2. SÍROK! NEM AKAROM. NEM! NE LEGYEN MÁR VÉGE, EZ NEM OKÉ. EZ A BLOG UGY JÁTSZIK VELEM, MINT MACSKA AZ EGÉRREL. HATALMAS ÉRZELMI HULLÁMVASÚT VOLT AZ EGÉSZ. DE IMÁDTAM! ÉS AZ BIZTOS, HOGY HIÁNYOZNI FOG. MOST MÁR LIAM NEM FOG BÉNÁZNI, MEG BUNKÓZNI ÍGY NEM TUDOK MIN DÜHÖNGENI.

    U.I.: Azért remélem a későbbiekben olvashatok még tőled*----*

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Nagyon imádom mindegyik történetedet! :) Ahogy a többit ezt is szuperül megírtad :) nagyon tetszik/tetszett :) Pusy

    VálaszTörlés
  4. Sziaa!:) Nagggyooon tetszett:) Nem tudok nagyon mit mondani, imádtam az egész sztorit.
    Várom az infókat:$ *-* :D
    XxLilla

    VálaszTörlés
  5. Niki!
    Ez milyen bucsú? Azt hittem hosszabb lesz és több kérdésre válaszol majd :(

    Persze ettől még tetszett, de azért így nehezebb lesz kivárni a kövi blogodat.
    Fura, hogy ez az utolsó kommentem itt.
    Puszi FS

    VálaszTörlés
  6. Hát.. Nem vártam estig... Nem tudtam. Túl sok mindent érzek most. Sírok, mert vége lett. Ez volt a kedvenc történetem tőled be kell, hogy valljam. Imádtam minden egyes részt. Mind a szomorúakat, mind a boldogokat. Az előző kettő is fantasztikus volt, de ez az, ami belopta magát a szívembe. Talán azért, mert Liames, és hát nekem ő az első számú kedvencem.. :D És azért is, mert ilyet még nem olvastam. Vagy legalább is, ha igen, nem maradt meg bennem, nem hagyott mély nyomot.. Imádtam Liam bunkó stílusát, és a kedves szeretteljeset is. Bess-t is úgy szerettem ahogy volt. A kedvenc mellék szereplőm Chloe volt. Bár ugye nem sokat tudtunk meg róla. Akit a legjobban utáltam, az Skyler volt. Szerintem nem is kell részleteznem, hogy miért. :D Remélem, hogy nem hagyod abba az írást, és kapunk még tőled sok ilyen csodálatos történetet. Gondoltam, nem a csoportba írok neked, hanem ide, az utolsó részhez. :) Örülök, hogy részese lehetek ennek a kis közösségnek, hogy én is olvashattam, hogy annak idején rátaláltam a blogodra. Imádom. Csak így tovább, és várom a helyzetjelentésed a következő törivel kapcsolatban.. Mert remélem, hogy lesz! ♥♥
    Imádás. ♥

    VálaszTörlés
  7. Szia Kedvenc Írónőm!! :)
    Húha, nehéz most valami normálisat írni, mert valamelyik nap pont erről panaszkodtam neked, bár azt foghatnám a sok borra amit kaptam..haha:)
    Nyomon követtem a Bessiam, és a Baby Project történeteidet és most olyat írok neked amin én is meglepődtem, egy hajszállal a Bessiam nyert, és nem a Baby Project, pedig az is az egyik nagy kedvencem. De most az epilógust olvasva, valami megfogott benne, ne kérdezd hogy mi, mert még magam se tudom igazán, de ha rájövök, akkor leírom neked privibe.
    Hihetetlen, hogy idáig jutott Liam és Bessie sorsa, sok mindenen mentek keresztül, és mindig megállták a helyüket. Nagy fejlődésen mentek keresztül, és ez a te érdemed, szerintem Liam változott a legtöbbet, de hiszen neki is kellett változnia. Mondjuk valahol a bunkó Liam is tetszett, és néha kicsit hiányzott, de a cuki Liam is tökéletes, és ő illik Bessiehez. Bessie is változott, ő nem annyit, mint Liam, de neki is változnia kellett, hogy kikössenek, és kitartsanak egymás mellett.
    Nem hiszem, hogy minden rész alá írtam, komit, de valahogy mindig kinyilvánítottam a részhez fűzött gondolataimat.
    Ilyen befejezést gondoltam a történetnek, és nem valami évekkel később játszódó jelenetet, mert így titkon remélhetek egy két novellát, de csak tényleg titkon.:)
    Huhh ha kedvenc részt kéne választanom, az az első rész lenne, ahol elkezdődött minden, mert minden jó sztorinak el kell valahol kezdődnie :D

    Kedvenc mondat: - Semmi, srácok. Tényleg – bizonygattam. – Csak egy idióta vagyok. És akármit is csinál, képtelen vagyok rá haragudni, nem tudom utálni. Hiányzik, ha nincs mellettem, fáj, ha nem szól hozzám. Beleszerettem – mondtam ki életemben először, aztán szó szerint elkezdtem zokogni.

    Sajna nem másolhatom be az összes rész, minden egymás mondatát, pedig megtenném!!
    Annyit szeretnék még írni, hogy büszke vagyok rád, hogy iskola, és tanulás mellett, egy ilyen hihetetlenül jó történetet tudtál összehozni. És nyugodt lehetsz, mert egy állandó olvasód lesz, szerény személyemben :D de nem hiszem, hogy csak én fogom olvasni a következő történetet, hanem a többi olvasód is, de én tuti itt leszek.
    Szeretlek, imádlak <3
    Puszi Orsii!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Imàdtam az egész történetet!
    Fenomenálisat alkottál!
    Remélem még olvashatok tőled!

    További szép estét!

    Előre is kellemes Ünnepeket!

    Szia

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)
    El sem hiszem, hogy vége :( Az egyik legjobban megírt történet volt amit valaha olvastam. Imádtam minden egyes veszekedést, imádtam minden egyes boldog pillanatot Bessiam között, ha most egyet kívánhatnék az az lenne, hogy ne legyen még vége :D Köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet, és hogy szebbé varázsoltad a hétvégéimet a blogod által :)
    Be kell vallanom, arra számítottam, hogy az epilógus egy jó 5-10 évet előre ugrik a történetben és már Liamnek és Bessinek saját családja lesz és majd erről fog szólni :) De bizom benne, hogy hátha irsz még egy novellát a későbbi életükről mint a Baby Projectben *.* :D
    Remélem minél hamarabb olvashatok tőled egy hasonlóan nagyszerű történetet <3
    Mégegyszer köszönöm <3 :)
    E.H. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megint én! :D haha :D gondoltam válaszolok azokra a kérdésekre amit a csoportban feltettél :D szóóóval íme:
      1. Tetszett-e? 1-10ig mennyire volt jó a történet?
      10, hát ez egyértelmű :D
      2. Melyik volt a kedvenc részed/jeleneted? Melyik tetszett a legkevésbé?
      Minden rész a kedvencem volt :D
      A kedvenc jelenetem egyértelműen ez volt: "Olvastam egy énekesről, akit a suliban rendszeresen bántottak, de ahelyett, hogy iskolát váltott volna, inkább bokszolni tanult, hogy meg tudja magát védeni. Ha még ismered őt, akkor szólj neki, hogy húzza fel a bokszkesztyűit – mosolyogtam rá." *.*
      És természetesen legkevésbé tetsző nem volt, csodálatos volt minden egyes rész :D
      3. Mellékszereplők közül ki volt a kedvenced?
      Chloe :D
      4. Ha emlékszel, mit gondoltál az első rész olvasása után a történet alapcselekményéről? Visszagondolva valami hasonlót vártál, mint ami lett belőle?
      Fogalmam nem volt mi fog kisülni ebből, de tetszik a végkifejlett :D
      5. Szimpatikusak voltak-e a szereplők? Könnyű volt-e azonosulni velük?
      Mindenkit imádtam benne! :D (persze nyilvánvalóan Skylert nem ) De nagyon szerettem az ikrek-Chloe-Bess barátságát, a fiúkat alapjáraton :D és nem lehetek elég hálás amiatt, hogy nem írtad ki Zayn-t a történetből <3 :)
      6. Mit változtatnál meg a történeten? Mit írtál volna máshogy, ha te írtad volna?
      Ha én írtam volna Malik lett volna a főszereplő :D De semmi mást nem változtatnék rajta :)
      7. Mennyire vártad az új részeket?
      Viccelsz? :D Már írtam többször is, hogy abből álltak a heteim, hogy azt vártam mikor lesz már végre szombat:$ :D
      8. Olvastad-e a másik két történetet, ami a blogon található?
      Igen, de a Bessiam volt az első amit az elejétől keztve követek mert kb. a Baby Project (örök kedvenc blogom <3 :D ) vége fele bukkantam rá a blogodra, és természetesen elolvastam a Diary of L&L-t is :D
      9. Összességében mi a véleményed a történetről, rólam, a blogról?
      Ötletes történet volt, elolvastam már jó pár blogot az évek során és ilyen témájúval még nem találkoztam, imádtam, hogy nagyon igényesen van megírva és emiatt nagyon élvezhető volt az olvasása :D Téged csak a csoporton belüli kommunikáció miatt ismerlek, de annyira tetszik ahogy mindig érdeklődsz felőlünk és játékokat találsz ki :) Be kell vallanom őszintén, hogy óriási blog függő vagyok és habár tényleg rengeteg blogot elolvastam már a tied volt az első ahová igyekeztem normális kommentet írni vagy egyáltalán kommentet írni (ezúton is köszönöm, hogy az egyik héten én lehettem a hét kommentelője,igaz akkor még névtelenül, mondjuk most is de már monogrammot írok :D )
      10. Szeretnéd-e, hogy legyen új történet?
      IGEN! :D
      E.H. :D

      Törlés
  10. Szia!:)
    olyan rossz h vege lett meg megneztem volna oket egy eskuvon vagy h reagalja le Liam h Bess terhes de igy is nagyon szep lett a befelyezes. Imadtam minden egyes reszt olyan jol megirtad a jeleneteket es telleg at tudtam erezni Bess helyzetet es nagyon megszerettem Liamet is:) Remélem meg majd olvashatok toled tobb tortenetet mert nagyon tehetsegesen irsz. Koszonom h megosztottad velem ezt a tortenetet es kivanom h a te eleted ben is legyen elobb vagy utabb egy Liam :* <3

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Ismét egy fenomenális részt hoztál össze. Nekem tetszik ezt a befejezés, mert nem az a tipikus összeházasodnak és boldogan élnek amíg meg nem halnak (bár erre számítottam, de kellemes csalódás volt).
    Sajnálom, hogy vége lett mert ez a kedvenc blogom. Remélem olvashatok tőled még pár történetet, mert nagyon tehetséges vagy, nagyon jól ìrsz.
    puszi: ~C

    VálaszTörlés
  12. Szia!:)
    Az elejetol kezdve olvasom a blogod es egyszeruen imadtam.Nagyon sajnalom,hogy vege,de remelem meg olvashatunk feloled!Kellemes unnepeket elore is! Puszi :)))

    VálaszTörlés
  13. Szia, drága Lara!

    Itt vagyok, nem vesztem el, és írok is! Ne haragudj, hogy az előzőekhez nem írtam, de teljesen el voltam havazva, ennyi a mentségem. De itt vagyok, és fogalmam sincs, mit írjak. Próbálom feldolgozni, hogy vége. Ennyi.
    Liambe újra és újra beleszeretek, efelől nincs kétség. Valaki írta fentebb, hogy írhatnál egy második évadot. Szerintem nem feltétlen van rá szükség. Talán egy kiegészítő részt Liam szemszögéből, talán, de ez a történet így kerek, ahogy van.
    Manapság az emberek ritkán ülnek hullámvasútra, de ezáltal a történet által befizettél minket egy körre. Úgy gondolom (((remélem emlékszel még, hogy mit írtam a Bessiam párosról))), hogy meghallották egymás kiáltását, és megmentették a másikat az összeomlástól. Ez a két ember olyan utat járt be, amit mások már a felénél feladtak volna, de ők kitartottak. Történelmet írtál nekünk, úgy alakítottad a karaktereket, hogy még többet akarjunk belőlük (én főleg Debby-ből szerettem volna, hiszen hatalmas kedvencem :D). Minden esetre tudnod kell, hogy imádtam minden sorát, és biztos voltam benne, hogy Liam rendbe fogja hozni, amit elrontott, mert hát mégis csak a pozitív tulajdonságai vannak túlnyomó többségben... :)

    Nagyon várom a februárt, hogy újra olvashassak tőled valami nagyszerűt és lenyűgözőt!

    All the love, D xx

    VálaszTörlés
  14. Drágám♥
    Amint láthatod a végére én is előkerültem, és a pipák és kommentek száma is egyel nőtt! Fhu hol is kezdhetném... gyakorlatilag az őszi szünet óta olyan elfoglalt voltam, hogy most jutottam el oda, hogy bepótoljam a 6 részt+epilógust amivel le voltam maradva, de legalább tartottam megint jó kis Bessiam napo(ka)t :D na és akkor a lényeg... az elejétől kezdve imádtam ezt a történetet, a kedvencem azok közül amit eddig írtál! Miközbe olvastam mindent könnyen el tudtam képzelni, a történet magával ragadó volt és tele volt fordulatokkal!! A szereplőknek sikerült nagyon jó jellemeket adnod, egyszerűen imádtam őket is :)
    Hát ennyi jutott most így eszembe, mindjárt leragadam a szemem és elalszok, de megígérem neked, hogy semmiképpen sem fogom kihagyni a Tomlinson-történetedet ;)
    Millió puszi és ölelés
    Lili ××

    VálaszTörlés